• Bendruomenė
  • Nariai informuoja

    • ! Nauja aktuali paslauga įmonėms, ieškančioms veiksmingų sprendimų išėjimui iš krizės. Jeigu jūs susiduriate su klausimais:  Kaip supaprastinti procesus ir kurie iš jų pertekliniai? Kaip pakeisti procesus ir prisitaikyti prie naujų sąlygų ir vartojimo? Kokie atsistatymo scenarijai turi būti pokriziniame laikotarpyje? Kaip išlaikyti darbuotojų produktyvumą pokriziniu laikotarpiu? Kaip susikurti veiksmingą grįžimo planą? Kaip adaptuoti susitarimus, […]

      Plačiau
    • Vienetinė arba diskretinė gamyba – tai gamybos būdas, kai klientui pasiūlomas unikalus, specialiai jo poreikiams pritaikytas produktas. Vienetinės gamybos variacijų yra daug – klientas gali pats apspręsti tam tikras funkcines gaminio savybes, gali susiformuoti produktą iš esamų modulių, gali prašyti sukurti specialiai jam skirtą individualizuotą produktą – nepriklausomai nuo įsitraukimo laipsnio, klientas visada turi įtakos […]

      Plačiau
    • Paskelbus karantiną dėl koronaviruso sukeltos COVID-19 ligos šalyje, UAB „Alvinta“ tęsia pavojingų ir nepavojingų atliekų surinkimo, vežimo ir tvarkymo darbus. Siekiame nenutrūkstamo klientų aptarnavimo, todėl imamės visų būtinų priemonių darbuotojų ir klientų saugumui užtikrinti.  Suprasdami iškilusią problemą Lietuvoje ir visame pasaulyje, UAB „Alvinta“ kviečia Kauno prekybos pramonės ir amatų rūmų narius, kurių veikloje susidaro pavojingos […]

      Plačiau
    • Siekdama padėti Lietuvos smulkiam ir vidutiniam verslui, patiriančiam sunkumų dėl COVID-19, profesinė advokatų bendrija „Magnusson ir partneriai“ pradeda nemokamų teisinių konsultacijų programą „Magnusson Verslo klinika“. Šia pro bono iniciatyva nemokamai planuojame pagelbėti 100-ui įmonių, siekiančių išsaugoti verslą, tęsti veiklą ir išlaikyti darbo vietas. Patyrę Magnusson advokatai ir teisininkai užsiregistravusioms į „Magnusson Verslo kliniką“ smulkaus ir […]

      Plačiau
    • Daug kam žodžių junginys „fizinio asmens bankrotas“ asocijuojasi tik su neigiamais dalykais, tačiau šis 7 metus Lietuvoje veikiantis institutas sudaro sąlygas užtikrinti teisingą skolininko ir jo kreditorių interesų pusiausvyrą, todėl jo nereikėtų bijoti. Pandemijos metu didėjantis darbo ar kitų pajamų šaltinių netekusių žmonių skaičius verčia prisiminti šį įstatymų leidėjo suteiktą įrankį atkurti sąžiningų asmenų mokumą. […]

      Plačiau
    • Tai 6 savaičių trukmės praktinis ciklas, susitikimai vyks nuo gegužės 11 d. kiekvieną savaitę pirmadieniais, nuo 15:00 iki 17:00 val. (vieno susitikimo trukmė – 2 val.) Šių praktinių dirbtuvių metu:  Gausite profesionalią pagalbą ruošiant praktinius sprendimus jūsų įmonės procesų ir santykių valdymo krizinėse situacijose  Pasirengsite savo įmonės atsako į krizines situacijas, išėjimo iš krizės ir […]

      Plačiau
    • Baltic Clipper teikia konsultacijas įmonėms, kurios pasibaigus krizės laikotarpiui ketina atnaujinti darbuotojų verslo keliones. Suteiksime informaciją apie kelionių planavimo, kaštų valdymo įrankius ir efektyvų jų panaudojimą. Šiuo metu labai aktualus teisingas kelionės atidėjimo proceso valdymas arba neišvengiamas kelionės atšaukimas / pinigų grąžinimas. Telefoninio ar video skambučio metu pasidalinsime informacija apie mūsų patirtį ir kelionių agentūros veiksmus […]

      Plačiau
    • UAB „Ekspozicijų centras“ siūlo individualius sprendimus erdvių izoliavimui, sustiprinančius darbo aplinkos apsaugą nuo koronaviruso.Nuomojame apsaugines pertvaras, pritaikomas biuruose, mokslo įstaigose, gamybos cechuose, siuvyklose, gydymo ar grožio klinikose, kirpyklose, posėdžių salėse, poilsio/ laukimo ir kitose erdvėse. Pasiruoškite ateičiai jau dabar!Apsaugines pertvaras sumontuojame, pasikeitus poreikiui perstatome. Keletas pavyzdžių https://bit.ly/3cUOS1h. Kviečiame susisiekti su mumis telefonu ar el. paštu. […]

      Plačiau
    • 2020 m. gegužės 1 d. įsigaliosiantis Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymas Nr. V-1296 „Dėl minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašo tvirtinimo“, nustato naujus reikalavimus sveikatos priežiūros įstaigoms, tarp jų ir odontologijos klinikoms. Advokatų kontoros „JurisConsultus“ asocijuota teisininkė Asta Kederytė atkreipia dėmesį, jog Minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašas (toliau – […]

      Plačiau
    • Bandėte planuoti gamybą ant lentos, savo sukurtame Excel faile ar standartinėje verslo valdymo sistemoje, tačiau nei vienas būdas nepasiteisino? Dauguma gamyba užsiimančių įmonių susiduria su planavimo problemomis, jei tam naudoja netinkamus įrankius. Todėl, gegužės 5d. 11:00 Softera kviečia dalyvauti internetiniame seminare, kuriame pristatys modernų gamybos plano valdymo įrankį, kuris leis grafiškai valdyti gamybos procesą, esant apribotiems pajėgumams. […]

      Plačiau
    • Nuo 2019 m. rugsėjo 1 d. įsigaliojo Konstitucijos pataisos, suteikusios teisę visiems fiziniams ir juridiniams asmenims tiesiogiai kreiptis į Konstitucinį Teismą (KT) dėl savo konstitucinių teisių ar laisvių pažeidimo, t. y. įtvirtintas individualaus konstitucinio skundo institutas. Taigi, jau beveik metai, kai KT individualų skundą gali teikti visi LR piliečiai, kitų valstybių piliečiai ar asmenys be […]

      Plačiau
    • Siekiant padėti verslui, nukentėjusiam nuo COVID-19, skiriamos subsidijos darbo užmokesčiui kompensuoti, priimtos mokesčių mokėjimo lengvatos bei įgyvendinamos verslo likvidumą užtikrinančios priemonės. Kokiomis INVEGA pagalbos priemonėmis gali pasinaudoti smulkus ir vidutinis verslas? Ką daryti darbdaviams norint gauti subsidiją? Kokios numatytos mokesčių mokėjimo lengvatos? Plačiau apie Užimtumo tarnybos, VMI, Sodros ir INVEGA taikomas pagalbos priemones verslui skaitykite […]

      Plačiau
    • Luminor kviečia pasinaudoti puikia galimybe ir pažiūrėti Luminor organizuojamus video seminarus. Į seminarus yra kviečiami svečiai, kurie dalinasi savo patirtimi. Paskutiniu metu rodytus seminarus galite peržiūrėti paspaudę nuorodą žemiau.  https://www.facebook.com/pg/LuminorLietuva/videos/ Jei norite gauti naujausią informaciją apie organizuojamus seminarus reikia pamėgti Luminor facebook puslapyje.

      Plačiau
    • AVOCAD informuoja:  DĖMESIO, reikšmingas žingsnis verslo apsaugoje karantino metu: LR Seimas leido įmonių vadovams kol kas neinicijuoti nuo koronaviruso krizės nukentėjusių įmonių restruktūrizavimo ar bankroto. Įmonės vadovai tris mėnesius po karantino atšaukimo galės nesikreipti į teismą dėl restruktūrizavimo arba bankroto bylos iškėlimo arba bankroto ne teismo tvarka. Taip pat apribota kreditorių teisė kelti nemokumo bylas. […]

      Plačiau
    • Paskelbus ekstremaliąją situaciją ir karantiną, darbdaviams, kurie prastovos metu išlaiko darbo vietas užimtiems asmenims, bus mokama subsidija darbo užmokesčiui. Sąlygos Darbdavys, išlaikantis darbo vietas ir siekiantis gauti subsidiją, turi atitikti šioms sąlygoms: a) nėra biudžetinė įstaiga; b) nebankrutuoja ir nėra likviduojamas; c) vadovas ar kitas atsakingas asmuo per paskutinius metus neturėjo nuobaudos dėl nelegalaus ar […]

      Plačiau
    • Šalyje įsismarkavus Koronavirusui paskelbta ekstremali padėtis. Oficialiai valstybiniu mastu įsigaliojus karantinui, jaučiama dezinfekcinių priemonių trūkumo problema sprendžiama. Dezinfekuojančioji rankų priemonė šiandien pasiekiama internetinėje prekyboje ir didžiuosiuose vaistinių tinkluose. Bendrovė Aconitum pagamino rankų higienai skirtą dezinfekcinį produktą ŠVARIOS RANKOS, vadovaudamasi Pasaulio Sveikatos Organizacijos (PSO) patvirtinta formule Nr. 1. Pagal šią formulę pagaminti rankų dezinfekantai, kai naudojami […]

      Plačiau
    • Pasaulinė pandemija keičia vartotojų įpročius ir jei dar iki šiol elektroninė prekyba nebuvo pardavimo kanalas, vyriausybėms uždraudus fizinę prekybinę veiklą, daugelis verslų skuba persikelti į elektroninę erdvę. Išaugęs vartotojų įprotis apsipirkti internetu išliks ir po karantino pabaigos, todėl migravimas į e-komerciją neturėtų būti tik trumpalaikis sprendimas. Balandžio 28 d. 11:00 „Softera Baltic“ kviečia dalyvauti internetiniame seminare, kurio […]

      Plačiau
    • Šiandien daugelis verslų susiduria su pasaulį užvaldžiusia pandemija. Gamybos, prekybos verslus paveikė sutrikusi tiekimo grandinė, karantino ribojimai, pakitusi prekių ir paslaugų paklausa. Klausimus ar buvo galima tam geriau pasiruošti, siūlome sau užduoti po krizės, o dabar kviečiame susifokusuoti į tai, kokią atsargų valdymo strategiją pasirinkti išėjimo iš krizės metu. Balandžio 23 d. 11:00 „Softera Baltic“ organizuoja internetinį […]

      Plačiau
    • Dėl esamos situacijos sulėtėjęs tempas mums leidžia pagalvoti ir skirti laiko tam, kam anksčiau jo trūko. SUTARČIŲ TEISINIS AUDITAS – procesas, apsaugantis nuo rimtų teisinių ar finansinių problemų ateityje. Teisinio audito tikslas – pasitelkus profesionalius teisininkus atlikti įmonės sutarčių teisinę analizę bei įvertinti galimus trūkumus bei rizikas, galimus neatitikimus galiojančių teisės aktų reikalavimams, pateikti konkrečius […]

      Plačiau
Skip to content