• Apie Vokietijos rinką po Covid-19 – iššūkius ir galimybes Lietuvos verslui

    Kaip Vokietijos ekonomiką paveikė Covid-19? Kokie Vokietijos įmonių lūkesčiai šiomis dienomis ir kokius iššūkius bei galimybes tai atveria Lietuvos verslui? Koks Covid-19 poveikis Vokietijos parodų verslui ir kokios yra perspektyvos artimuoju laikotarpiu? Apie visa tai bei apie verslo partnerių paieškos galimybes kalbėta ir diskutuota virtualiame renginyje birželio 9 d., kuriame dalyvavo beveik 80 dalyvių.

    Renginio metu Šarūnė Šablevičienė, LR komercijos atašė Vokietijos Federacinėje Respublikoje, pristatė esamą ekonominę situaciją, verslo aplinkos pokyčius, valstybės ir atskirų Vokietijos žemių taikomas verslo paramos priemones bei pasidalino įžvalgomis kokias galimybes susiklosčiusi situacija atvėrė Lietuvos verslui. Vokietijos prekybos rūmų atliktos apklausos duomenimis net 17 % įmonių šiuo laikotarpiu ieško naujų tiekėjų, tuo tarpu kai balandžio pradžioje naujų tiekėjų ieškojo vos 9 % Vokietijos įmonių. Taip pat, įmonės yra labiau linkę bendrauti virtualiai, nei įprastai.

    Vokietijos ir Baltijos šalių prekybos rūmų atstovė Vilma Arėškienė pristatė verslo partnerių paieškos galimybes bei įvardino pagrindines klaidas, kurias daro Lietuvos įmonės derybose su partneriais iš Vokietijos. Lektorė akcentavo, kad itin svarbu punktualumas, dienotvarkės laikymasis, tiesus bendravimo stilius bei „follow-up“ per 24 valandas po susitikimo.

    Parodų bendrovių Messe Düsseldorf GmbH ir Messe München International atstovė Lietuvoje Gintarė Jonynienė patikino dalyvius, kad rugsėjo – spalio mėnesiais parodos Vokietijoje turėtų vykti kaip įprastai, tik laikantis visų saugumo priemonių. Taigi dalyvauti ar lankytis parodose jau bus galima.

    Domina Vokietijos rinka? Ieškote partnerių ar informacijos? Susisiekite su Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų Tarptautinių ryšių skyriumi: https://chamber.lt/kontaktai/

    Renginio pranešimai:

    Vokietija po Covid-19: iššūkiai ir galimybės. Šarūnė Šablevičienė, LR komercijos atašė Vokietijos Federacinėje Respublikoje.

    Eksporto tikslas – Vokietija. Vilma Arėškienė, Vokietijos ir Baltijos šalių prekybos rūmai (AHK) 

    Covid-19 poveikis Vokietijos parodų verslui ir ateities perspektyvos. Gintarė Jonynienė,Vokietijos ir Baltijos šalių prekybos rūmų (AHK) atstovė, parodų bendrovių Messe Düsseldorf GmbH ir Messe München International atstovė Lietuvoje

     

     

Skip to content