Spalio 11, 2024
13:00 - 17:00
Žalgirio arena, amfiteatras, Karaliaus Mindaugo pr. 50, Kaunas

Pagrindinės temos:

  • Iš Kėdainių į Lotynų Ameriką
  • Stebuklų būna, bet ne eksporte
  • Rinkas atveria talentai, inovacijos bei nestandartiniai sprendimai
  • Nuo vizijos iki sėkmės: startas į tarptautines rinkas
  • Kas geriau - privataus ar savo prekes ženklo eksportas?
  • Verslo plėtra – kiek matuoti ir kada jau pjauti?

Apie konferenciją

Spalio 11 d., 13:00-17:00 val., jau septintus metus iš eilės, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai kartu su Eksportuotojų klubu ir Enterprise Europe Network tinklu rengia konferenciją EKSPORTO KODAS. Konferencija vyks parodos „Rinkis prekę lietuvišką 2024“ metu.

Šiais metais konferencijos pavadinimas: „EKSPORTO KODAS: Drąsą lydi sėkmė“

Net šešių eksportuojančių įmonių atstovai dalinsis, kaip jų įmonėms sekėsi dirbti permainų ir iššūkių kupinu metu, kaip teko prisitaikyti prie visų aplinkybių. Kokie drąsūs sprendimai padėjo/padeda išsaugoti įmonės stabilumą ar net atvėrė naujų eksporto rinkų? Ar visada ryžtą lydėjo sėkmė?

Konferencijos moderatorius – Paulius Ausmanas (KIKA GROUP Eksporto vadovas).

Renginys skirtas įmonių vadovams, eksporto ir marketingo vadovams, vadybininkams ir pan.

Konferencijos programą rasite čia: Eksporto kodas-Programa2024

Renginys nemokamas, vietų skaičius ribotas, būtina išankstinė registracija.

Pasiekus maksimalų dalyvių skaičių, registracija į renginį baigta.

EKSPORTO KODAS dalyvių atsiliepimai:

„Eksporto kodas – puikus renginys, sutraukiantis įmones, dirbančias su užsienio rinkomis ar planuojančiais į jas žengti. Pranešimai – ne nuobodi teorija, o konkretūs pavyzdžiai iš pranešėjų verslo patirties. Dalyvaujame jau 6 metus iš eilės, ir niekada nenusivylėme. Iš šio renginio parsinešame naujų idėjų ir/ar priminimų apie savąsias idėjas. Renginys suteikia motyvacijos tęsti darbus, bei kurti naujus verslus“.

„Įdomu išgirsti nenuglostytas frazes, bet realias įmonių istorijas. Po konferencijos pasikraunu naujų įžvalgų, idėjų, ką reikia keisti įmonės veikloje“.

„Išties naudingai praleistas laikas, buvo puiki proga išgirsti skirtingas kolegų eksportuotojų patirtis. Įkvėpė eiti pasirinktu keliu, išklausę patarimų/pasidalinimų, radome daug bendrų strateginių sprendimų, kurie motyvuoja nenuleisti rankų. Labai rekomenduoju!“

Kontaktai pasiteiravimui: 

Kauno PPAR Tarptautinių ryšių ir protokolo skyriaus vadybininkė Irma Taparauskienė: el.p.: irma.taparauskiene@chamber.lt tel. +370 602 92901

 

 

Sveikinimo žodis

ZIGMANTAS DARGEVIČIUS
Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų prezidentas
JOLANTA PETKEVIČIENĖ
AB „FASA“ direktoriaus pavaduotoja – pardavimų ir marketingo vadovė, Eksportuotojų klubo vadovė
INGRIDA BRAZIŪNIENĖ
Enterprise Europe Network, veikiančio Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose, vadovė

Pranešėjai

„Buvimas drąsiu nereiškia, kad nebijai. Buvimas drąsiu yra tai, ką darai, nors ir bijai.“
MODERATORIUS – PAULIUS AUSMANAS
KIKA GROUP eksporto vadovas
13:15 - 13:45
Iš Kėdainių į Lotynų Ameriką
ARMINAS KILDIŠIS, UAB „Ikarai“ direktorius
Naujoje eksporto rinkoje viską pradėsite nuo "tuščio lapo". Bus kitaip - ne taip, kaip jūs galvojate. Ar galima tam pasiruošti? - Taip.
13:45 - 14:15
Stebuklų būna, bet ne eksporte
JUSTINA PINKEVIČIENĖ, UAB „Cosmoway“ verslo vystymo vadovė
Kosmetikos eksportas: kokias nesėkmes patyrėme ir ko išmokome prieš tapdami sėkmingais? Kokiais 3 patarimais galime pasidalinti garsiai ir kodėl vieno neatskleisime niekam niekada, bet padrąsinsime susigalvoti savo.
14:15 - 14:45
Rinkas atveria talentai, inovacijos bei nestandartiniai sprendimai
LINAS LAUNIKONIS, UAB „Novameta“ pardavimų direktorius
Užsienio rinkose privalote išsiskirti. Sudarykite sąlygas talentams atsiskleisti ir inovatyvūs produktai taps jūsų įmonės vizitine kortele.
14:45 - 15:15
Nuo vizijos iki sėkmės: startas į tarptautines rinkas
ERIKA BAUER, UAB „Fabrica Viridis“ direktorė, UAB „Trukmė“ pardavimų ir verslo vystymo direktorė
Pradėti veiklą užsienio rinkose vien tik su vizija gali atrodyti drąsu, tačiau svarbiausia tikėti savo idėja ir nuolat ieškoti naujų galimybių. Atraskite geriausias praktikas ir įkvėpimo, kaip savo viziją paversti realybe. Sužinokite, kodėl bendradarbiavimas ir strateginės partnerystės gali tapti didesne jėga už konkurenciją.
15:15 - 15:45
Kas geriau - privataus ar savo prekes ženklo eksportas?
DOMAS GRINKEVIČIUS, UAB „Daumantai LT“ produktų plėtros vadovas
Kurį variantą pasirinkti: ar plėtoti savo prekės ženklą užsienyje, ar gaminti kitiems? Išbandėme abu kelius ir pasirinkome vieną - sau geriausią.
15:45 - 16:15
Verslo plėtra – kiek matuoti ir kada jau pjauti?
GIEDRIUS KIUBERIS, UAB „Admen Baltic“ direktorius
Kaip suplanuoti verslo plėtrą, kad tikslai būtų ne per aukšti ir pamatuoti? Iš ko susideda plėtra ir ar tai yra baigtinis procesas? Kaip tinkamai suvaldyti įmonės augimą, kad pasiekti teigiamų rezultatų?
MODERATORIUS – PAULIUS AUSMANAS
KIKA GROUP eksporto vadovas
ZIGMANTAS DARGEVIČIUS
Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų prezidentas
JOLANTA PETKEVIČIENĖ
AB „FASA“ direktoriaus pavaduotoja – pardavimų ir marketingo vadovė, Eksportuotojų klubo vadovė
INGRIDA BRAZIŪNIENĖ
Enterprise Europe Network, veikiančio Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose, vadovė
ARMINAS KILDIŠIS, UAB „Ikarai“ direktorius
Naujoje eksporto rinkoje viską pradėsite nuo "tuščio lapo". Bus kitaip - ne taip, kaip jūs galvojate. Ar galima tam pasiruošti? - Taip.
JUSTINA PINKEVIČIENĖ, UAB „Cosmoway“ verslo vystymo vadovė
Kosmetikos eksportas: kokias nesėkmes patyrėme ir ko išmokome prieš tapdami sėkmingais? Kokiais 3 patarimais galime pasidalinti garsiai ir kodėl vieno neatskleisime niekam niekada, bet padrąsinsime susigalvoti savo.
LINAS LAUNIKONIS, UAB „Novameta“ pardavimų direktorius
Užsienio rinkose privalote išsiskirti. Sudarykite sąlygas talentams atsiskleisti ir inovatyvūs produktai taps jūsų įmonės vizitine kortele.
ERIKA BAUER, UAB „Fabrica Viridis“ direktorė, UAB „Trukmė“ pardavimų ir verslo vystymo direktorė
Pradėti veiklą užsienio rinkose vien tik su vizija gali atrodyti drąsu, tačiau svarbiausia tikėti savo idėja ir nuolat ieškoti naujų galimybių. Atraskite geriausias praktikas ir įkvėpimo, kaip savo viziją paversti realybe. Sužinokite, kodėl bendradarbiavimas ir strateginės partnerystės gali tapti didesne jėga už konkurenciją.
DOMAS GRINKEVIČIUS, UAB „Daumantai LT“ produktų plėtros vadovas
Kurį variantą pasirinkti: ar plėtoti savo prekės ženklą užsienyje, ar gaminti kitiems? Išbandėme abu kelius ir pasirinkome vieną - sau geriausią.
GIEDRIUS KIUBERIS, UAB „Admen Baltic“ direktorius
Kaip suplanuoti verslo plėtrą, kad tikslai būtų ne per aukšti ir pamatuoti? Iš ko susideda plėtra ir ar tai yra baigtinis procesas? Kaip tinkamai suvaldyti įmonės augimą, kad pasiekti teigiamų rezultatų?
Skip to content