• Vertingo ir ilgaamžio prekės ženklo kūrimas

    Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai kviečia!

    2012 m. balandžio 24 d. nuo 9 val. iki 14 val. Kauno PPAR salėje vyks seminaras:

    VERTINGO IR ILGAAMŽIO PREKĖS ŽENKLO KŪRIMAS

    APIE PREKĖS ŽENKLUS šiandien

    Šiandien įmonėms labai aktuali tema yra prekės ženklas, jo kūrimas, stiprinimas ir komunikavimas. Kodėl? Todėl, kad dauguma tradicinių marketingo taisyklių nebeveikia ir įmonės nebegauna norimų rezultatų. Dar blogiau – jų nebegeidžia esami klientai, o naujiems – jos tiesiog nepatrauklios. Ką daryti? Pirmiausia suprasti, kad prekės ženklas yra kultūrinių idėjų visuma, kurią reikia sukurti, vystyti ir nuolat komunikuoti. Be to, prekės ženklo idėjos turi būti aktualios ir naudingos potencialiems klientams, nes kitaip jūsų prekės ženklas bus tik gražių idėjų visuma. Seminaro metu visas dėmesys bus skiriamas prekės ženklo turiniui ir jo kūrimui, o ne logotipui ir vaizdinei prekės ženklo išraiškai.

    Seminaro temos:

    Koks šiandien pirkėjas ir kodėl jis taip pasikeitė?

    Apie šiandieninį pirkėją, jo mąstymo ir elgesio pokyčius. Kaip įmonės galėtų tuos pokyčius išnaudoti, kurdami, tobulindami ar stiprindami prekės ženklą.

    Kokie prekių ženklai yra patrauklūs pirkėjams ir kodėl?

    Kodėl vieni prekių ženklai pirkėjams patrauklūs, o kiti – ne? Pavyzdžiai, palyginimai, diskusija su seminaro dalyviais.

    Kaip sukurti patrauklų, ilgaamžį ir pelningą prekės ženklą?

    Ko reikia, kad sukurtume patrauklų, ilgaamžį ir pelningą prekės ženklą? Dabartinio jūsų įmonės ženklo įvertinimas.

    Kur ir kaip ieškoti naujų idėjų prekės ženklo vystymui?

    Kultūrinių idėjų prekės ženklui paieška naudojant įvairius kūrybinius modelius. 18 kūrybinių modelių pristatymas.

    Praktinė užduotis.

    Grupėse arba individualiai naudodami kūrybinius modelius, sukursite ar patobulinsite savo įmonės prekinį ženklą.

    Lektorė Daina Bytautaitė Motiejūnienė – 17 metų dirba marketingo srityje. Jau penkerius metus dirba su įvairiomis Lietuvos įmonėmis kaip laisvai samdoma marketingo specialistė. Taip pat įmonėse veda kūrybines sesijas. Jų metu kartu su įmonės darbuotojais, naudojant kūrybinio mąstymo technikas, atrandamos naujos verslo galimybes, sukuriami nauji marketingo bei reklamos projektai. Be to, veda praktinius marketingo užsiėmimus ir kūrybinius mokymus Kauno technologijos universiteto bei Vilniaus universiteto magistrams.

    Seminaro trukmė: 9.00 – 14.00

    Kavos pertrauka: 11.20 – 11.30

    Dalyviams bus išduoti pažymėjimai ir dalomoji seminaro medžiaga.

    Seminaro kaina: Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų nariams – 140,- Lt., kitiems klausytojams – 190,- Lt. Dalyvaujant keliems žmonėms iš vienos įmonės – taikomos nuolaidos.

    Registracija tel. (8-37) 203483, el.paštu: ingrida.braziuniene@chamber.lt užpildant dalyvio anketą (prisegame) . Jūsų registraciją patvirtinsime atsiųsdami el. paštu (faksu) sąskaitą išankstiniam apmokėjimui. Maloniai prašome dalyvio mokestį sumokėti grynais (K. Donelaičio g. 8; kabinetas Nr. 7) arba pervesti nurodytą sumą į Rūmų sąskaitą (įmones kodas 110068545, a/s LT95 4010 0425 0007 3374 AB DNB bankas arba a/s LT61 7044 0600 0310 5231 AB SEB bankas). Sąskaita faktūra Jums bus įteikta seminaro metu.

    Maloniai laukiame Jūsų atvykstant!

    Data: 2012-04-24, nuo 09:00 iki 14:00


Skip to content