• Verslo vadovų klubas: „Įdomieji kainų ir vertės suvokimo mechanizmai pirkėjų galvose“

    Kviečiame į klubo susitikimą, kuris vyks vasario 13 d. (trečiadienį) 16 val. viešbutyje “Best Western Santaka” (J. Gruodžio g. 21, Kaunas). Klube svečiuosis Audrius Savickas. Susitikimo tema – “Įdomieji kainų ir vertės suvokimo mechanizmai pirkėjų galvose”.

    Preliminarus turinys:

    a) Akcijų ir prizų poveikis

    b) Praradimų vengimas

    c) Suvokiamos vertės lankstumas

    d) Kainų “lentynėlės” žmonių galvose

    e) Vertės suvokimas ir kiekis

    f) Magiški kainų skaičiai (9,99) ir jų poveikis

    g) Manipuliacija grafiniu informacijos pateikimu

    h) Jautrumas kainų pokyčiams

    i) Emocijų poveikis pirkimo sprendimams

    j) Racionalizavimo iškreipiamas suvokimas

    k) Pasirinkimo skausmas

    l) Nuolaidos ir atvirkščias placebo efektas

    Audrius Savickas yra nepriklausomas rinkodaros konsultantas – praktikas, dirbantis šioje srityje daugiau nei 14 metų. Nuo 1999 iki 2007 metų A. Savickas buvo vienos iš sėkmingiausių Lietuvos reklamos agentūrų “Adell Saatchi Saatchi” vadovas. Iki 1999 m. A. Savickas buvo vykdantysis direktorius reklamos kompanijoje “Silikons Vilnius” (J. Water Thompson tinklo atstovybė). A. Savckas yra vienas iš reklamos agentūrų asociacijos KOMAA įkūrėjų. A. Savickas 1996 m. baigė Vilniaus Universitetą, žurnalistikos institutą. Nuo 2007 metų A. Savickas dirba kaip nepriklausomas rinkodaros konsultantas, rengia pranešimus rinkodaros konferencijoms, veda seminarus ir strateginio planavimo sesijas įmonėms. A. Savickas taip pat dalyvauja vertinant reklamos ir rinkodaros festivaliams pateiktus darbus. Daugiau informacijos: www.savickas.eu

    Prašome registruotis el.p. andreja.starkute@chamber.lt

    Data: 2013-02-13, nuo 16:00 iki 19:00


Skip to content