• Vadovų Lyderystės akademija: „Vadovo abc-kaip vadovaujantis darbo teisės žiniomis (arba darbo kodekso) spręsti/nepatekti į konfliktus su darbuotojais“

    Modernioms organizacijoms susiduriant su pokyčiais darbo rinkoje, greitos reakcijos ir savalaikis sprendimų priėmimas tampa rimtu iššūkiu. Covid-19 pandemijos kontekstas, nuolat didėjantis ir vis sunkiau apdorojamas informacijos srautas skatina įmonių vadovus keisti požiūrį. Priimant savalaikius sprendimus ypatingai reikšmingu tampa kompromisų paieška, naujausių žinių taikymas, gebėjimas (per)planuoti įmonės strategiją, iš naujo įvertinti ir atrasti žmonių potencialą. Vadovų atvirumas pokyčiams, inovatyvumas, empatija bei aiškus vizijos turėjimas tampa sėkmingos lyderystės pamatu.

    Pristatome Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų Vadovų lyderystės programą,skirtą įmonių vadovams ar vadovaujančias pareigas organizacijoje užimantiems asmenims, kurie siekia gerinti asmeninio, o kartu ir komandos efektyvumo organizacijos lygmenyje įgūdžius bei suvokia lyderio kompetencijų stiprinimo svarbą.

    Mokymų tikslas – perteikti naujausias žinias pokyčių, žmonių išteklių valdymo, kritinio mąstymo, marketingo ir komunikacijos, teisės, finansų, emocinio intelekto, rinkos ir klientų tyrimų, organizacinės elgsenos srityse.

    Ši programa orientuota į organizacijų problemines situacijas, kurias pasitelkiant naujausius fasilitavimo įrankius bei praktines užduotis dalyviai modeliuos užsiėmimų metu.

    Taikomi inovatyvūs metodai dirbant individualiai, poromis ir grupėse padės lengviau įsisavinti mokymų medžiagą, skatins kūrybiškumą, diskusiją, leis dalintis jau sukaupta patirtimi, bet kartu generuoti naujas idėjas, keisti požiūrį.

    Mokymo programą sudaro 9 moduliai: Pokyčių valdymas, Organizacinė elgsena, Lyderystė bei kritinis mąstymas, Žmonių išteklių valdymas, Emocinis intelektas, Marketingas ir komunikacija, Finansai, Teisė, Rinkos ir klientų tyrimai.

    Kviečiame į mokymus rugsėjo mėn.:

    „Vadovo abc-kaip vadovaujantis darbo teisės žiniomis (arba darbo kodekso) spręsti/nepatekti į konfliktus su darbuotojais”, rugsėjo 12 d. su lektore Eglė Makselyte.

    • Darbo kodeksas – draugas ar „baubas“
    • Pagrindiniai personalo valdymo dokumentai, ir kaip juos paruošti/patikrinti ar kokybiškai paruošti
    • Kaip numatyti/pajausti, ar įmonėje bręsta nesusipratimai
    • Atsisveikinimas su darbuotoju-kaip nepadaryti klaidų
    • Darbo ginčų pamokos

    Lektorė:

     

    Eglė Makselytė

    VšĮ „Personalo praktikų paslaugos“ steigėja ir vadovė, lektorė, turinti daugiau kaip 26 metų praktinę patirtį personalo valdymo ir darbuotojų saugos ir sveikatos srityse, daugiau, kaip 17 metų praktinę vadovų ir organizacijų bei darbuotojų konsultavimo patirtį, nuo 2017 m. VDI Kauno skyriaus darbo ginčų komisijos narė, Verslo moterų tinklo Kauno skyriaus narė.

    Kaina rūmų nariams – 30 eur.
    Ne rūmų nariams – 60 eur.

    Dalyvių skaičius ribotas.

    Kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimą išduoda programos vykdytojas KPPAR.

    Papildoma informacija el. paštu ausra.misone@chamber.lt arba tel. +370 610 12791.

    Registraciją rasite ČIA.

    Loading Map....

    Data: 2023-09-12, nuo 12:00 iki 15:15
    Kaina: 60 EUR
    Kaina nariams: 30 EUR

    Vieta: Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai, Gedimino g. 43, Kaunas


Skip to content