• Vadovų Lyderystės akademija: Marketingas verslo augimui

    Modernioms organizacijoms susiduriant su pokyčiais darbo rinkoje, greitos reakcijos ir savalaikis sprendimų priėmimas tampa rimtu iššūkiu. Covid-19 pandemijos kontekstas, nuolat didėjantis ir vis sunkiau apdorojamas informacijos srautas skatina įmonių vadovus keisti požiūrį. Priimant savalaikius sprendimus ypatingai reikšmingu tampa kompromisų paieška, naujausių žinių taikymas, gebėjimas (per)planuoti įmonės strategiją, iš naujo įvertinti ir atrasti žmonių potencialą. Vadovų atvirumas pokyčiams, inovatyvumas, empatija bei aiškus vizijos turėjimas tampa sėkmingos lyderystės pamatu.

    Pristatome Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų Vadovų lyderystės programą, skirtą įmonių vadovams ar vadovaujančias pareigas organizacijoje užimantiems asmenims, kurie siekia gerinti asmeninio, o kartu ir komandos efektyvumo organizacijos lygmenyje įgūdžius bei suvokia lyderio kompetencijų stiprinimo svarbą.

    Mokymų tikslas – perteikti naujausias žinias pokyčių, žmonių išteklių valdymo, kritinio mąstymo, marketingo ir komunikacijos, teisės, finansų, emocinio intelekto, rinkos ir klientų tyrimų, organizacinės elgsenos srityse.

    Ši programa orientuota į organizacijų problemines situacijas, kurias pasitelkiant naujausius fasilitavimo įrankius bei praktines užduotis dalyviai modeliuos užsiėmimų metu.

    Taikomi inovatyvūs metodai dirbant individualiai, poromis ir grupėse padės lengviau įsisavinti mokymų medžiagą, skatins kūrybiškumą, diskusiją, leis dalintis jau sukaupta patirtimi, bet kartu generuoti naujas idėjas, keisti požiūrį.

    Mokymo programą sudaro 9 moduliai: Pokyčių valdymas, Organizacinė elgsena, Lyderystė bei kritinis mąstymas, Žmonių išteklių valdymas, Emocinis intelektas, Marketingas ir komunikacija, Finansai, Teisė, Rinkos ir klientų tyrimai.

    Kviečiame į mokymus gegužės mėn.:

    „Marketingas verslo augimui“, gegužės 5 d., lektorės Delija Milašiūtė ir Neringa Čeponė

    Marketingas egzistuoja kiekviename versle. Tačiau ne kiekvienoje įmonėje tuo užsiima marketingo specialistai, o sprendimų priėmimas atitenka funkcijas vykdančiai komandai. Šių mokymų pagalba norime padėti įmonių vadovams suprasti strateginę marketingo reikšmę versle ir atrasti galimybes jį auginti, vystyti ir plėtoti. Nes būtent vadovai geriausiai mato visapusišką savo verslo viziją ir gali priimti kryptingus sprendimus.

    Jeigu vadovui kyla klausimų:

    • Kaip optimizuoti marketingo kaštus ir kur “dingsta” pinigai?
    • Kaip matuoti ir įvertinti marketingo rezultatus įmonėje?
    • Ko tikėtis iš marketingo agentūros ar freelancerio?
    • Kokios ataskaitos reikalauti mėnesio pabaigoje?
    • Kaip padaryti, kad uždirbtumėte daugiau?

    Kviečiame rasti atsakymus su Lietuvos marketingo asociacijos Vilniaus tarybos narėmis Delija Milašiūte ir Neringa Čepone. Pusė dienos mokymų medžiagos sudarys atrinkta metodinė informacija, pasaulinių marketingo tendencijų apžvalga ir realių verslo atvejų pavyzdžiai. Kita 50 proc. mokymų dalis bus skirta dalyvių verslų atvejų praktiniam nagrinėjimui, marketingo audito priemonėms ir namų darbams.

    Mokymų tikslas – padėti įmonių vadovams pažinti ir auginti marketingo rezultatus organizacijoje. Suprasti kaip marketingo ir komunikacijos pagalba galima padidinti pajamas, parduoti pridėtinę vertę klientams, išlaikyti laimingus darbuotojus.

    Didžiausia mokymų vertė – vadovams, sprendimų priėmėjams, kurie dienos pabaigoje galės:

    1. Suprasti kaip marketingas padeda siekti verslo tikslų,
    2. Atlikti įmonės marketingo veiklos auditą
    3. Gauti papildomų idėjų verslo vystymui.
    Delija Milašiūtė
    Lietuvos marketingo asociacijos LiMA Vilniaus Tarybos narė, Marketingo ir komunikacijos agentūros įkūrėja, strategė

    Industriją pažįstanti komunikacijos ekspertė, pokyčių strateguotoja ir versli tinklų kūrėja.
    Pasakotoja iš prigimties, ji savo karjerą pradėjo naujai besiformuojančių sektorių priešakyje, padėdama lyderiaujančioms organizacijoms pasakoti savo istorijas milijoninėms auditorijoms telekomunikacijų, sveikatos bei darnaus vystymosi srityse.

    Veikdama tarp viešojo ir privataus sektorių, Delija sėkmingai kuria komunikacijos strategijas žinomiems Lietuvos prekių ženklams bei ruošia kampanijas, keičiančias visuomenės mąstyseną ir atskleidžiančias opiausias problemas.

    Neringa Čeponė
    Lietuvos marketingo asociacijos LiMA Vilniaus Tarybos pirmininkė

    Daugiau nei 10 metų patirties marketinge ir komunikacijoje. Agentūroje dirbo su virš 50 skirtingų verslų prekių ženklų – nuo vieno asmens – iki pasaulinių, korporacijoje augo su vienu galingu brand’u, startuolyje strategavo ties naujo prekės ženklo įvedimu.

    Sako, kad savo kailiu patyrė, kad viskas yra įmanoma – įveikti krizes pasikinkius adrenaliną, atskleisti patrauklaus darbdavio įvaizdį skeptiškoje aplinkoje, laimėti apdovanojimus tikint komandos sėkme.

    Šiandien padeda klientų verslams įgauti pagreitį siekiant jų verslo tikslų, juos iškomunikuoti ir pamatuoti.

     

    REGISTRACIJA Į RENGINĮ

    Rūmų nariams kaina 40 eur, ne rūmų nariams 100 eur.

    Kiekvienas užsiregistravęs dalyvis gaus apklausos formą, kuri padės lektorėms įsigilinti į jūsų verslo ypatumus ir atitinkamai pritaikyti mokymų medžiagą didžiausiai vertei sukurti.

    Dalyvių skaičius ribotas.

    Kvalifikacijos tobulinimo pažymėjimą išduoda programos vykdytojas KPPAR.

    Pasikeitus epidiomologinei situacijai renginys vyks per ZOOM platfomą.

     

    Papildoma informacija el. paštu ausra.misone@chamber.lt arba tel. +370 610 12791.

    Loading Map....

    Data: 2022-05-05, nuo 09:30 iki 16:30

    Vieta: Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai, Gedimino g. 43, Kaunas


Skip to content