• Seminaras: Viešųjų pirkimų organizavimo praktiniai aspektai

    KAUNO PREKYBOS, PRAMONĖS IR AMATŲ RŪMAI

    IR

    ADMINISTRACIJOS DARBUOTOJŲ ASOCIACIJA

    2012 M. SPALIO 22 D.
    KVIEČIA DALYVAUTI VIEŠŲJŲ PIRKIMŲ SEMINARUOSE

    “Viešųjų pirkimų organizavimo praktiniai aspektai”

    SEMINARO PROGRAMA:

    Perkančiosioms organizacijoms:

    I. Viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo praktiniai aspektai;

    II. Pirkimo inicijavimas ir pirkimo vykdytojai (organizatorius/komisija);

    III. Pirkimo vertės skaičiavimas ir pirkimų planavimas (nuo mažos vertės pirkimų iki tarptautinių pirkimų);

    IV. Supaprastintų pirkimo būdų parinkimas. Neskelbiamų derybų pasirinkimas ir derinimas su Viešųjų pirkimų tarnyba;

    V. Viešųjų pirkimo procedūrų ir pasiūlymų vertinimo praktiniai patarimai ir situacijų aptarimas;

    VI. Viešojo pirkimo procedūrų ir rezultatų įforminimas;

    VII. Dažniausiai pasitaikančios Perkančiųjų organizacijų klaidos vykdant viešuosius pirkimus;

    VIII. Elektroninių pirkimų vykdymo pagrindai;

    IX. Viešųjų pirkimų pasiūlymų rengimo ir dalyvavimo viešuosiuose pirkimuose praktiniai aspektai.

    Tiekiančiosioms organizacijoms:

    I. Tiekėjų dalyvavimo parengiamojoje pirkimų organizavimo stadijoje aspektai;

    II. Galimybės tiekėjams rengti sąlygų projektą ir dalyvauti tame pačiame pirkime;

    III. Pirkimo dokumentų analizė ir galimybė skųsti pirkimo dokumentus, susijusi teisminė praktika;

    IV. Pirkimo sąlygų paaiškinimai ir susiję užklausimai;

    V. Pasiūlymų rengimo praktiniai aspektai, susiję su:

    • Dokumentų konfidencialumu

    • Įgaliojimų įforminimu

    • Dokumentų kopijų tvirtinimu

    VI. Pasiūlymo kainos (neįprastai mažos kainos) pagrindimas;

    VII. Pirkimo rezultatų skundimo tvarka ir susiję praktiniai aspektai, teisminė praktika;

    Lektorius – Advokatas, teisės mokslų daktaras Deividas Soloveičikas.

    Renginio vieta: viešbutis “Kaunas” (Laisvės al. 79, Kaunas)

    Seminaro perkančiosioms organizacijoms pradžia – 08.00, pabaiga – 12.00.

    Seminaro tiekėjams pradžia – 12.00, pabaiga – 17.00 val.

    Seminaro kaina: 178 Lt. Kaina su pietumis 198 Lt. Dalyvaujant daugiau nei vienam tos pačios įstaigos darbuotojui taikomos nuolaidos. Seminaro kaina registruojantis į abu seminarus (perkančiosioms organizacijoms ir tiekėjams) 220 Lt, su pietumis 240 Lt.

    Išankstinė registracija: Apie dalyvavimą seminare prašome pranešti tel.8 37 229212, el. paštu andreja.starkute@chamber.lt
    .

    Prašome užpildyti seminaro dalyvio anketą

    Jūsų registraciją patvirtinsime atsiųsdami el. paštu (faksu) sąskaitą išankstiniam apmokėjimui.

    Maloniai prašome dalyvio mokestį sumokėti grynais (K. Donelaičio g. 8; kabinetas Nr. 7) arba pervesti nurodytą sumą į Rūmų sąskaitą (įmonės kodas 110068545, a/s LT95 4010 0425 0007 3374 AB DNB bankas arba a/s LT61 7044 0600 0310 5231 AB SEB bankas). Sąskaita faktūra Jums bus įteikta seminaro metu.

    Maloniai lauksime Jūsų atvykstant!

    SEMINARO DALYVIO ANKETA.doc

    Data: 2012-10-22, nuo 08:00 iki 17:00


Skip to content