• Reikalavimai įmonių 2014 metų finansinei atskaitomybei: apmokestinimas, apskaita, ataskaitų rengimas

    Gerbiamieji buhalterinės apskaitos, finansų specialistai,

    Kauno prekybos pramonės ir amatų rūmai kartu su UAB “BDO auditas ir apskaita” maloniai kviečia dalyvauti mokymuose

    “Reikalavimai įmonių 2014 metų finansinei atskaitomybei: apmokestinimas, apskaita, ataskaitų rengimas”

    Darbotvarkė:

    09:50 val. Dalyvių registracija

    10:00 val. Seminaras “ Reikalavimai įmonių 2014 metų finansinei atskaitomybei: apmokestinimas, apskaita, ataskaitų rengimas”, atsakymai į klausimus, diskusijos.

    11:45 -12.00 val. Kavos pertraukėlė

    14:15 val. Pabaiga

    Dalyviams bus išduota seminaro medžiaga, dalyvio pažymėjimai.

    Pranešėjai:

    • Mokesčių konsultantas Rokas Pečiulis, turintis daugiau kaip 8 metų patirtį darbo Valstybinėje mokesčių inspekcijoje bei sėkmingai prisijungęs prie BDO mokesčių konsultantų komandos.

    • Mokesčių konsultantė Dainė Gantauskaitė , turinti 8 metų patirtį darbo Valstybinėje mokesčių inspekcijoje bei sėkmingai prisijungusi prie BDO mokesčių konsultantų komandos.

    • Audito projektų vadovė Jolita Rubinienė, turinti daugiau nei 10 metų patirtį apskaitos srityje.

    Seminaro temos:

    1. Pelno mokesčio apskaičiavimas ir deklaravimas: • Pelno mokesčio reglamentavimo ir deklaravimo 2015 m. naujovių apžvalga; • Euro įvedimo įtaka pelno mokesčio skaičiavimui: deklaravimas ir apskaičiavimas.

    2. Nekilnojamojo turto mokesčio 2015 m. naujovės.

    3. Pridėtinės vertės mokesčio reguliavimo naujovės: • Naujausi PVM įstatymo pakeitimai nuo 2015 m.; • Pridėtinės vertės mokesčio skaičiavimas ir atskaitos vykdymas įvedus eurą.

    4. Gyventojų pajamų mokesčio 2015 m. naujovės.

    5. VSD ir PSD įmokų 2015 m. naujovės.

    6. Apskaita: • Buhalterinės apskaitos įstatymo naujovės. Kaip keisis buhalterio statusas 2015 m.; • Buhalterinė apskaita po euro įvedimo; • Naujausių Buhalterinės apskaitos įstatymo projektų apžvalga. Finansinė atskaitomybė po Apskaitos direktyvos įgyvendinimo ir euro įvedimo Lietuvoje.

    7. Verslo apskaitos standartų naujovės. VAS taikymas įvedus eurą.

    Seminaro data:

    2015 metų kovo 31 diena, antradienis.

    Seminaro vieta:

    Kauno prekybos pramonės ir amatų rūmų Jonavos filialas (įmonėje UAB “Baldai jums”, Fabriko g.3, Jonava) II aukšto salėje. Seminaras mokamas: KPPAR nariams – 30 Eur, kitoms įmonėms, organizacijoms ar fiziniams asmenims – 43 eur Lt. PVM neskaičiuojamas pagal PVM įst.22 straipsnio 1 dalį. Daugiau informacijos apmokėjimui – prisegtoje anketoje. Maloniai prašome registruotis el. paštu dalia.sinkeviciene@chamber.lt
    , atsiunčiant pridėtą anketą. Informacija telefonu 8-679 74343

    Maloniai prašome dalyvio mokestį pervesti nurodytą sumą į Kauno prekybos pramonės ir amatų rūmų Jonavos filialo sąskaitą (įmonės kodas 303298793, a/s LT88 7044 0600 0800 9065 AB SEB bankas).Išankstinė sąskaita bus išrašyta ir atsiųsta gavus anketą. Sąskaita faktūra Jums bus įteikta seminaro metu. Apie neatvykimą pranešus prieš 1 dieną pinigai bus grąžinami. Mokestis KPPAR nariams – 30 eur, kitoms įmonėms, įstaigoms ir organizacijoms -43 Eur. PVM neskaičiuojamas. Mokėjimo paskirtyje nurodyti “už 03.31 d. Seminarą Jonavoje” Seminaras įvyks, tik susirinkus minimaliam dalyvių skaičiui. Neįvykus seminarui-pinigai bus grąžinami automatiškai.

    Data: 2015-03-31, nuo 09:50 iki 14:15


Skip to content