• Nuotolinis Penktadienio kontaktų rytas „Personalo valdymo inventorizacija“

    Kviečiame į Penktadienio kontaktų rytą tema – „Personalo valdymo inventorizacija“

    Inventorizacija – vertybių faktinis sutikrinimas arba tokių vertybių sąrašo sudarymas, seniausias apskaitos elementas. Žmogus visados buvo linkęs perskaičiuoti savo turimą turtą ir tokiu pagrindu planuoti savo tolimesnius veiksmus. Personalo valdymas vykdomas remiantis norminiais ir lokaliais teisės aktais.

    • Kas yra personalo valdymo dokumentai ir kodėl juos reikia inventorizuoti
    • Apie personalo valdymo dokumentacijos svarbą ir jos ryšį su realia situacija
    • Apie darbdavių klaidas, kurios silpnina jų poziciją prieš darbuotojus
    • Apie darbuotojų įtaką ruošiant ir tvirtinant lokalius dokumentus

     

    Pranešėja – Eglė Makselytė, VšĮ „Personalo praktikų paslaugos“ steigėja ir vadovė, lektorė, turinti daugiau kaip 26 metų praktinę patirtį personalo valdymo ir darbuotojų saugos ir sveikatos srityse, daugiau, kaip 17 metų praktinę vadovų ir organizacijų bei darbuotojų konsultavimo patirtį, nuo 2017 m. VDI Kauno skyriaus darbo ginčų komisijos narė, Verslo moterų tinklo Kauno skyriaus narė, Vilniaus verslo moterų tinklo ir Vilniaus verslo vadovų klubo narė.

     

     

     

     

    Kviečiame kartu pasimėgauti ryto kava, pristatyti atstovaujamos įmonės tikslą, kuriamą produktą ar teikiamą paslaugą, išskirtinumą, susipažinti su kitais nariais ir jų veiklomis.

    DĖMESIO! Renginys vyks nuotoliniu būdu ZOOM platformoje. Užsiregistravusiems dieną prieš atsiųsime prisijungimo nuorodą.

    Po renginio pasidalinsime dalyvių kontaktais. Jei nesutinkate, susisiekite žemiau nurodytais kontaktais.

    Papildoma informacija el. paštu andreja.starkute@chamber.lt arba tel. 8 614 08527.

    Data: 2021-11-19, nuo 08:30 iki 10:30

    Registracijos laikas pasibaigė


Skip to content