• Marketingo vadovų klubo susitikimas tema „Lietuvos vartotojų specifika – iššūkis ar galimybė?“

    Jau neabejojama, kad vartotojų elgsena turi įtakos sprendimo pirkti priėmimo procesui. Nors istoriškai buvo įprasta labiau domėtis pirkimo procesu, nes rūpėjo galutinis rezultatas – pardavimai, ilgainiui vis daugiau dėmesio skiriama vartotojų elgsenos veiksniams, kartais pasireiškiantiems netikėtais aspektais. Nuolat tiriama kas įtakoja vartotojų sprendimus pirkti ir pardavėjų galutinį rezultatą – pardavimus.

    Ar gerai pažįstame Lietuvos vartotojus ir jų elgsenas? Kaip žinodami vartotojų specifiką galime siekti geresnio galutinio rezultato – pardavimų? Marketingo vadovų klubas narius ir norinčius jais tapti kviečia į susitikimą tema: „Lietuvos vartotojų specifika – iššūkis ar galimybė?“

    Pranešimą skaitys Saulius Kazlauskas, marketingo strategas ir reklamos kūrėjas, turintis daugiau nei 20 metų įvairiapusės patirties marketingo srityje (vadovaujantis darbas tarptautinėse kompanijose, vadovavimas Lietuvos Marketingo Asociacijai, lektorystė universitete, konsultaciniai ir kūrybiniai projektai ir kt.).

    Būtina išankstinė registracija. Renginys vyks Kauno kolegijoje (Pramonės pr. 22A), 202 auditorijoje.

    Po renginio diskusijos ir pokalbiai persikels į restoraną PJazz (Taikos pr. 141, Kaunas).

    Jeigu esate įmonės savininkas, marketingo vadovas ar specialistas dirbantis rinkodaros ar viešųjų ryšių srityje ir norite tapti Marketingo vadovų klubo nariu – susisiekite su Marketingo vadovų klubo koordinatore Joana Daubaraite (el. paštu joana.daubaraite@chamber.lt)

    Loading Map....

    Data: 2020-02-27, nuo 15:00 iki 17:00

    Vieta: Kauno kolegija, 202 auditorija, Pramonės pr. 22A, Kaunas

    Registracijos laikas pasibaigė


Skip to content