Dirbtinio intelekto sprendimai vis aktyviau integruojami į rinkodaros procesus: nuo automatizuoto turinio kūrimo iki pažangios vartotojų analizės. Tačiau kartu kyla klausimai apie turinio autentiškumą, etiką, kūrybos ribas ir žmogiško santykio su klientu išlaikymą.
Šio klubo susitikimo metu diskutuosime apie aktualiausius 2025 metų marketingo iššūkius, kuriuos lemia DI įrankių plėtra, bei apie tai, kas laukia 2026-aisiais.
Diskusijos moderatorius – Marketingo vadovų klubo vadovas, MB „Prokinesis“ įkūrėjas ir direktorius Sigitas Čiapas.
Renginyje kviečiame dalyvauti Marketingo vadovų klubo narius, marketingo specialistus, strategus, komunikacijos specialistus ir visus, kurie yra atsakingi už organizacijos rinkodaros sprendimus.
————————————————–
Marketingo vadovų klubo renginiai – tai erdvė keistis patirtimi, gauti įžvalgų, diskutuoti apie svarbiausias tendencijas ir kartu ieškoti sprendimų.
Data: 2025-10-16, nuo 13:30 iki 16:00
Vieta: Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai, Gedimino g. 43-1, Kaunas
Registracijos laikas pasibaigė
