• Marketingo strategijos rengimo pagrindiniai principai

    Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai 2012–02–29 d., 9.00 val. kviečia į praktinį seminarą:

    Marketingo strategijos rengimo pagrindiniai principai

    Seminaro metu klausytojai bus supažindinti su pagrindiniais įmonės marketingo strategijos rengimo principais. Klausytojai sužinos kokias marketingo strategijas gali taikyti įmonė, siekdama marketingo tikslų įgyvendinimo. Mokymų metu bus taikomi interaktyvūs mokymo metodai, teorinės nuostatos bus iliustruojamos Lietuvos įmonių pavyzdžiais. Seminaras skirtas įmonių vadovams, marketingo vadybininkams ir visiems, kas domisi marketingo problemomis.

    Seminaro programa

    9.00 – 10.30 – Marketingo strategijos vieta įmonės strategijoje. Marketingo strategijos pasirinkimo laukas: I.Ansoff strateginių sprendimų matrica. Vertė vartotojui – pagrindinis marketingo strategijos taikinys. Marketingo veiksmai ekonomikos nuosmukio metu. Lietuvos įmonių praktiniai pavyzdžiai.

    10.30 – 10.45 – kavos pertrauka

    10.45 – 12.15 – Rinkos ir konkurencinės aplinkos analizė. Konkurencinis pranašumas: žemų kaštų ir diferencijavimo strategijos. Inovatyvumas kaip konkurencinis pranašumas.

    12.15 – 12.30 – kavos pertrauka

    12.30 – 14.00 Rinkos segmentavimas, segmentavimo kriterijai, segmentų patrauklumo vertinimas. Tikslinio segmento pasirinkimas. Rinkos segmentavimo spąstai.

    Produkto/paslaugos pozicionavimo sprendimai pasirinktoje rinkoje. Pagrindiniai pozicionavimo atributai. Lietuvos įmonių pozicionavimo sprendimai. Praktinė užduotis.

    Lektorė Dr. Nina Klebanskaja, ekonomikos mokslų daktarė, konsultuoja įmones marketingo vadybos klausimais, dalyvauja įmonių darbuotojų mokymuose. Kėlė kvalifikaciją ir stažavosi Kanadoje, Didžiojoje Britanijoje, Italijoje, Belgijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje. Lektorė taip pat turi praktinio darbo patirtį Europos Komisijos, Pasaulio banko finansuojamų projektų rengime ir vykdyme, Lietuvos rinkodaros pasiekimų “Password 2007” ir “Password 2011” vertinimo komisijos narė, projekto Super Brand Lietuva ekspertė, Lietuvos Nacionalinio prekės ženklo konkurso vertinimo komisijos narė. Kaip lektorė dalyvavo projektuose “Gazelė”, Verslo plano turnyras, Inovatyvaus verslo idėjų turnyras 2010, veda seminarus Lietuvos Marketingo asociacijos nariams. Nuo 1999 m. Baltic Management Institute dėstytoja.

    Ekspertinės sritys: Strateginis marketingas, marketingo tyrimai, organizacijos įvaizdžio vadyba, santykių marketingas, įmonių socialinės atsakomybė.

    Seminaras vyks Kauno PPA rūmų salėje, K.Donelaičio g.8, Kaune.

    Seminaro metu dalyviams bus išduoti pažymejimai ir dalomoji medžiaga.

    Jūsų investicija

    Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų nariams seminaro kaina – 180Lt.

    kitiems klausytojams – 240Lt.

    Išankstinė registracija. Apie dalyvavimą seminare prašome pranešti verslo plėtros vadybininkei Ingridai Braziūnienei tel. (837)203483, el. paštu: ingrida.braziuniene@chamber.lt

    Prašome užpildyti seminaro dalyvio anketą (prisegame).

    Jūsų registraciją patvirtinsime atsiųsdami el. paštu (faksu) sąskaitą išankstiniam apmokėjimui. Maloniai prašome dalyvio mokestį sumokėti grynais (K. Donelaičio g. 8; kabinetas Nr. 7) arba pervesti nurodytą sumą į Rūmų sąskaitą (įmones kodas 110068545, a/s LT95 4010 0425 0007 3374 AB DNB bankas arba a/s LT61 7044 0600 0310 5231 AB SEB bankas). Sąskaita faktūra Jums bus įteikta seminaro metu.

    Maloniai laukiame Jūsų atvykstant!

    Data: 2012-02-29, nuo 09:00 iki 14:00


Skip to content