Geras leidinys – ne tik puikiai išdėstyta informacija, tai pirmiausia apgalvotų, gerai suformuluotų idėjų aiški išraiška, tinkama struktūra ir spauda.
Kiekviena įmonė užsako reklamą. Dažnai nesusikalbama su reklamą kuriančiais spacialistais. Seminaro metu pažvelgsime į reklamos projektą iš užsakovo ir iš dizainerio pusės.
Seminaro tikslas pasiaiškinti “iš vidaus”, kas vyksta reklaminio projekto kūrimo metu ir kokius paruošiamuosius darbus turi atlikti tiek viena (užsakovo), tiek kita (dizainerio) pusė. Kas neleidžia suprasti vieniems kitų ir kodėl grafikos dizaineris dažniausiai tampa nesukalbamas.
Seminaras skirtas įmonių, padalinių vadovams, priimantiems sprendimus dėl reklamos bei įvaizdžio, marketingo specialistams, viešinimo ir komunikacijos specialistams, asmenims, atsakingiems už reklamos projektus, spaustuvių ir leidyklų darbuotojams.
Seminaro metu aptarsime: kaip suprasti dizainerius ir rasti bendrą kalbą; iš ko susideda reklamos projektas; kokie veiksniai lemia gerą ir blogą reklamos maketą; kas yra įskaitomas tekstas ir kaip jis formuojamas; ką reiktų žinoti apie spaudos procesus; ką žino dizaineris ir kaip rasti tinkamiausią sprendimą vienu ar kitu dizaino klausimu?
Seminaro metu išdėstyta medžiaga leis suprasti, kaip tiksliai suformuluoti reklaminę užduotį, ką reikia iš anksto sutarti ir ką svarbu įvertinti įgyvendinant reklaminį projektą.
Lektorė Skaidra Vaicekauskienė, Informacijos technologijų mokymo centro, vienintelio Lietuvoje Adobe programų autorizuoto mokymo centro vadovė. Dirbo dizainere įvairiuose žurnaluose, laikraščiuose bei akademinėje leidyboje. Turi ilgametę kompiuterinės grafikos, maketavimo ir grafinio dizaino dėstymo patirtį, sertifikuota kompiuterinės grafikos programų (Adobe InDesign CC, Adobe Photoshop CC) instruktorė.
Dalyvavimas seminare nemokamas
Platesnė informacija el. paštu andreja.starkute@chamber.lt
tel. (8 37) 20 34 83
Data: 2017-09-14, nuo 15:00 iki 18:00