Mokymai skirti apžvelgti skaitmeninės rinkodaros įrankių „Google Ads“ ir „Google Analytics“ galimybes, tinkamas smulkaus ir vidutinio verslo segmentams; kokie konkretūs veiksmai turėtų būti taikomi naudojant šiuos įrankius ir kaip juos abu apjungti norint susilaukti pelningų rezultatų.
Programa:
13.00 – 13.30 Google reklamos platformos galimybės – pagrindinių reklamos formatų apžvalga (reklama paieškoje, vaizdinė reklama, video)
13.30 – 14.00 Reklama Google paieškoje – į ką atkreipti dėmesį (raktažodžiai, skelbimai, reklamų kokybės balas QS)
14.00 – 14.45 Vaizdinės ir video reklamos taikymas (auditorijos, turinio temos, demografiniai nustatymai, pakartotinė rinkodara)
14.45 – 15.15 Kavos/arbatos pertrauka
15.15 – 15.50 Papildomos Google Ads reklamos platformos galimybės – Smart, Discovery, Video conversions kampanijos
15.50 – 16.30 Mokėjimas už reklamą Google platformoje – tradiciniai pasirinkimai (manual CPC, CPM) ir smart bidding strategijos
16.30 – 17.00 Google Ads ir Google Analytics – kodėl svarbu naudoti kartu. Konversijos, naudingi veiksmai svetainėje ir Google reklamoje
17.00 – 17.15 Google Ads ir kiti reklamos kanalai – kaip juos sėkmingai išnaudoti kartu. Įvairių reklamos formų sinergija
Pranešėjas – „Google“ guru – Romuald Nareiko, turintis didesnę kaip 14 metų darbo patirtį, dirbant su „Google“ reklamos platforma, „Google Analytics“ ir kitais skaitmeninės rinkodaros įrankiais. Romualdui teko dirbti tiek su smulkiais verslais, tiek ir su didelėmis įmonėmis, su vietinėmis ir užsienio rinkomis, konsultuoti šimtus įvairiausių įmonių ir organizacijų – pradedant bibliotekomis ir baigiant kriptovaliutų verslais.
Mokymai skirti tik KPPAR nariams.
Papildoma informacija el. paštu andreja.starkute@chamber.lt, tel. 861408527
Data: 2022-05-17, nuo 13:00 iki 17:15
Vieta: Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai, Gedimino g. 43, Kaunas
Registracijos laikas pasibaigė