Norėdami padidinti pardavimus gana dažnai kreipiamės pagalbos į marketingo specialistus ieškodami patarimo kaip geriau išreklamuoti produktą ar paslaugą, kokią kainą jam nustatyti arba kokios produkto savybės geriau atitiktų šiandienos klientų lūkesčius. Gana dažnai pamirštame, kad klasikinis marketingo kompleksas susideda ne iš trijų, o iš keturių „P“ (Product, Price, Place, Promotion).
Greitėjant gyvenimo tempui ir klientams vis labiau įprantant prie vartojimo čia ir dabar, ypatingai svarbiu tampa produkto vietos (Place) klausimas.
Renginio metu kalbėsime apie tai, kaip užtikrinti reikiamą atsargų kiekį, kad būtų išlaikytas maksimalus klientų pasitenkinimas.
Plačiau apžvelgsime:
Temą pristatys ir savo įžvalgomis dalinsis tiekimo grandinės valdymo profesionalas ir „Softera Baltic“ konsultantas ŽILVINAS LAPAČINSKAS – logistikos ir gamybos planavimo procesų specialistas, praktikas, sukaupęs daugiau nei 12 metų atsargų planavimo ir daugiau nei 7 metų vadovaujančio darbo patirtį, apibendrinęs skirtingas atsargų valdymo praktikas į vientisą metodiką. P. Žilvinas – kompiuterizuotų atsargų valdymo sistemų NAViTOC (dabartinio SOFT4Inventory) ir iMTorus bendraautorius. Bendradarbiaujant su IT bendrovėmis “Sofera Baltic” ir “Torus Solutions”, modernizavęs atsargų valdymo sistemas ir procedūras eilėje stambių Lietuvos, Latvijos ir Estijos įmonių. Taip pat konsultuojantis įmones gamybos planavimo, asortimento valdymo ir veiklos efektyvinimo klausimais.
Kviečiame dalyvauti!
Privaloma išankstinė registracija (iki lapkričio 18 d.).
Daugiau informacijos el.paštu: irma.taparauskiene@chamber.lt arba telefonu 8 633 74431.
Data: 2020-11-19, nuo 15:00 iki 17:00
Registracijos pabaiga: 2020-11-18 17:00:00
Registracijos laikas pasibaigė