• Dėmesingumu (MINDFULNESS) ir kognityvine elgesio terapija grįsto STRESO VALDYMO pristatymas Kėdainiuose

    Dviejų akademinių valandų trukmės mokymuose bus plačiau supažindinama su sąmoningu dėmesingumu (mindfulness) grįstais kognityvinės terapijos principais, su šios praktikos pagrįstumu, išbandysime praktiškai.

    Mindfulness – Kas tai?

    Tai Jon Kabat-Zinn, 1979 Masačiusetso universiteto medicinos centre sukurta 8 savaičių streso mažinimo programa (MBSR). Kasmet susidomėjimas šia programa auga – didėja tiek dėmesingumą praktikuojančių, tiek mokslininkų, tyrinėjančių šią sritį, kurie įrodo metodo efektyvumą bei pritaikomumą skirtingose srityse.

    Dėmesingą įsisąmoninimą galima suprasti įvairiai – kaip ketinimą, aktyvias pastangas, praktiką, elgesį, įprotį būseną ar įrankį savirefleksijai bei išminčiai didinti.

    Dėl to dėmesingą įsisąmoninimą galime aiškinti ir kaip:

    • gyvenimo aspektų įsisąmoninimą dabarties momente ir atsivėrimą jiems;
    • gebėjimą stebėti save ir savo situaciją lyg iš šono, iš stebinčiojo pozicijos;
    • gebėjimą daryti pasirinkimus, įsisąmoninant juos bei su jais susijusias pasekmes.

    Visa tai grindžiama smalsumu, geranoriškumu, atvirumu patirčiai, realybės pripažinimu. Programai būdingas struktūruotumas, todėl įgyjama tiek žinių, tiek įgūdžių, kurių pagalba gerinama fizinė bei psichologinė sveikata.

     Mindfulness metodika, kuri susideda iš moksliniais tyrimais validuotų meditacinių užsiėmimų bei psichoterapijos (kognityvinės elgesio terapijos) pagrindų, šiuo metu viena plačiausiai naudojamų pasaulyje kaip efektyvus pasirūpinimo savimi ir psichologinės bei emocinės sveikatos gerinimo, depresijos ir depresijos atkryčio prevencijos būdų. Dėl to mindfulness grupės tinkamos įvairaus amžiaus žmonėms, kuriuos vargina stresas, patiriami psichologiniai sunkumai, lėtinės ligos, kiti negalavimai.

    Galimos naudos ir tikėtini pokyčiai:

    • Pozityvia linkme kintantis santykis su savimi ir kitais;
    • Sąmoningai, o ne automatiškai nugyvenama diena;
    • Geresnis savo kūno ir jo siunčiamų signalų pažinimas;
    • Padidėjęs atsparumas stresui ir geresnis jo valdymas;
    • Padidėjęs produktyvumas, savikontrolė;
    • Įgyti įgūdžiai dėmesingumo praktikas naudoti ir kursui pasibaigus;
    • Pozityvus poveikis kuriant santykį su maistu;
    • Geresnė miego kokybė, mažėjantys lėtiniai skausmai;
    • Mažėjantis nerimas ir gerėjantys jo valdymo įgūdžiai;
    • Geresnis ryšio tarp kūno, minčių, emocijų bei elgesio pajautimas;
    • Lengviau sutelkiamas ir išlaikomas dėmesys;
    • Didesnis pusiausvyros, stabilumo gyvenime pojūtis;
    • Susipažinimas su įsisąmoninimu grįsta psichologija.

     

    Lektorės ir kontaktinė informacija:

               

    Vilija Racevičienė                                                        Rūta Mazilauskaitė

    Dailės terapeutė                                                           Psichologė

    Sertifikuota mindfulness mokytoja                         Atrandamekartu.lt puslapio kūrėja

    El.p.: vilija.raceviciene@yahoo.com                       El. p.: atrandamekartu@gmail.com

    Pasiekus maksimalų dalyvių skaičių, registracija yra sustabdyta.

    Daugiau informacijos tel. +37067320205 arba el. paštu: ramune.gustiene@chamber.lt

    Vieta: Kėdainių r. sav. VšĮ M. Daukšos biblioteka, Didžiosios Rinkos a. 11, Kėdainiai (Suaugusiųjų skyrius, III a. dešinėje – “kompiuterių salėje”)

    Jeigu jaučiate peršalimo simptomus, labai prašome renginyje dėvėti apsaugines veido kaukes ar respiratorius. Saugokime vieni kitus! Dėkojame už Jūsų supratingumą.

    Loading Map....

    Data: 2023-01-19, nuo 14:00 iki 16:00

    Vieta: Kėdainių r. sav. VšĮ M. Daukšos biblioteka , Didžiosios Rinkos a. 11, Kėdainiai


Skip to content