• B4B ir B4C marketingas: apie marketingo įtaką pelningumui

    Mieli Marketingo vadovų klubo nariai,

    Kviečiame Jus į sausio mėnesio klubo susitikimą

    B4B ir B4C marketingas:

    apie marketingo įtaką pelningumui

    Kauno PPA rūmai (K. Donelaičio 8, Kaunas)

    2017 m. kovo 14 d., ANTRADIENĮ, 18:00 val.

    Seminaro metu aptarsime būdus, kaip paversti marketingo veiksmus pelningomis investicijomis? Kaip iš komercijos pereiti į integruotą marketingo veiklą? Kaip paskaičiuoti grąžą iš marketingo?

    PROGRAMA-temos

    1. Paslaugų marketingas – pagrindiniai pelno nešėjai
    2. Kiek, kaip ir kada lesinti “auksinę vištą”- marketingo biudžetas, investavimas, grąža
    3. Lojalumas- kiek kainuoja klientas?
    4. Integruotas marketingas- kas tinka mano įmonei

    Diskusija

    Seminaro trukmė: 2 akad.val. (15 min. pertraukėlė)

    Seminarą veda 20 metų marketingo praktiką Lietuvoje turinti vadybos mokslų magistrė Daiva Dieninė (dirbusi daugiau nei su 20 įvairų sektorių įmonių).

    DĖMESIO! Prašome registruotis el. paštu marketingo.klubas@chamber.lt

    Pagarbiai,

    KPPAR Marketingo vadovų klubo valdyba

    Data: 2017-03-14, nuo 18:00 iki 20:00


Skip to content