• Reklamos komunikacijos kanaluose mokymai

    Reklamos komunikacijos kanaluose mokymai suteiks žinias ir praktinius pavyzdžius, kaip išnaudoti nemokamos organinės reklamos galimybes bei efektyviai naudoti mokamą reklamą. Dalyviai sužinos optimizavimo galimybes, siekiant didesnio matomu, gebės pritaikyti SEO, supras kaip vertinti reklaminių kampanijų rezultatus. Mokymu metu dalyviai teorinias žinias pritaikys praktikoje – patys planuos reklamos kampaniją, skaičiuos jos biudžetą bei nustatys veikimo rodiklius skirtingose platformose.

    Į mokymus kviečiame asmenis, kuriančius ar plėtojančius verslą Kauno ir Marijampolės regionuose.

    Mokymų trukmė: 2 d., 16 ak. val.

    Mokymų vieta: ZOOM platforma

    Mokymai nemokami, būtina registracija: https://forms.gle/jmfuV8rXa9yHA3cc8

    Vietų skaičius ribotas: 35 vietos

     

    Reklamos komunikacijos kanaluose mokymų programa:

    Birželio 9 d.  Organiška rinkodara, lektorė L. Domarkė

    9:30-11:00
    • Kas yra SEO ir kodėl jis toks svarbus? Raktažodžių reikšmė
    11:00-11:20
    • Pertrauka
    11:20-12:50
    • Vidinis SEO:

    – Aprašymai

    – Raktinių žodžių priskyrimas ir meta-aprašymai

    – Paveikslėlių aprašymai

    12:50-13:30
    • Pertrauka
    13:30-15:00
    • Išorinis SEO:

    – SEO katalogas

    – Nuorodų pirkimas ir talpinimas

    – Organinis srautas ir straipsniai

    15:00-15:15
    • Pertrauka
    15:15-16:45
    • Black SEO ir apibendrinimas

     

    Birželio 11 d. Mokama rinkodara, lektorius D. Širvinskas

    9:30-11:00
    • Skirtumai tarp pagrindinių reklamavimosi platformų: jų galimybės, pasiekiamos auditorijos, veikimo principai, naudojimas įvairiuose funnelio etapuose
    • Vartotojų filtravimo galimybės Facebook ir Google platformose
    11:00-11:20
    • Pertrauka
    11:20-12:50
    • Turinys: techniniai reikalavimai, geriausios praktikos ir pavyzdžiai
    12:50-13:30
    • Pertrauka
    13:30-15:00
    • Biudžetų skaičiavimo taktikos
    15:00-15:15
    • Pertrauka
    15:15-16:45
    • Reklaminių kampanijų rezultatų įvertinimo pavyzdžiai, pagrindinių rodiklių aptarimas. Analizės principai priimant sprendimus apie kampanijas naudojantis duomenimis
    16:45-17:00
    • Pertrauka
    17:00-18:00
    • Tinklaveikos renginys (kontaktų /tinklaveikos sesija anglų k. mokymų dalyviams iš Lietuvos, Lenkijos). Tinklaveikos renginį ves V. Matusevičiūtė

     

    Komunikacijos kanalų kūrimo ir valdymo mokymų lektoriai:

    Laura Domarkė – kūrybinės rinkodaros agentūros „AdDrama“ bendraįkūrėja, lektorė ir strategė rinkodaroje dirbanti nuo 2009 metų. Laura padėjo kurti strateginius ir turinio projektus daugiau nei 100 lokalių ir tarptautinių prekių ženklų, bei patirtimi dalinosi su daugiau nei 600 verslo bei rinkodaros specialistų.

     

     

     

     

     

     

    Domantas Širvinskas – skaitmeninės rinkodaros ekspertas, įmonės „EduMint“ bendraįkūrėjas, vienas pirmųjų Lietuvoje pradėjęs teikti socialinių tinklų komunikacijos paslaugas. Domantas jau 15 metų dirba skaitmeninės rinkodaros srityje. Jis taip pat ir ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto vykdomos skaitmeninio marketingo sertifikavimo programos sudarytojas.

     

     

     

     

     

     

    Viktorija Matusevičiūtė – kūrybinio mąstymo ir inovacijų konsultantė, OVC Consulting partnerė, turinti ilgametę organizacijų konsultavimo ir mokymo praktiką. Viktorijos tikslas padėti komandoms ir organizacijoms augti greičiau, efektyviau diegti naujoves ir rasti kūrybiškesnius savo problemų sprendimus. Ji taip pat yra organizacijų psichologė, sertifikuoti FORTH inovacijų metodo fasilitatorė, knygos „Dėmesio grupė! Praktiniai darbo su grupe būdai ir technikos“ (2014 m.) bendraautorė.

     

     

     

     

     

     

    Lektorių asistentė:

    Vitalija Ročė – rinkodaros ir komunikacijos praktikė, turinti daugiau negu 10 metų patirtį kuriant prekės ženklus, įgyvendinant rinkodaros ir komunikacijos strategijas. Ji yra sukūrusi daugiau kaip 20 nekilnojamojo turto prekės ženklų, kurių keletas apdovanoti Lietuvoje ir Baltijos šalyse. OVC Consulting lektorės sritis – asmeninis produktyvumas bei darbdavio įvaizdis, būdai padedantys pasakoti įmonių istorijas išorėje ir viduje.

     

     

     

     

     

    Registracija į mokymus: https://forms.gle/jmfuV8rXa9yHA3cc8

    DĖMESIO! Visi mokymų dalyviai turi turėti kompiuterius, video kameras, mikrofonus bei interneto ryšį.

    Organizatoriai: Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai

    Informacija: el. paštu andreja.starkute@chamber.lt arba daiva.vysniauskiene@chamber.lt

       

    Jungtiniai verslo vystymo mokymai vykdomi pagal Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo INTERREG V-A Lietuvos ir Lenkjos bendradrabiavimo per sieną programos projektą „Paramos verslui sistemos akceleravimas” (ACCESS), LT-PL-4R-301

    Data: 2021-06-09 - 2021-06-11, nuo 09:30 iki 18:00


Skip to content