• Naujienos
  • Virtualioje parodoje WeCosmoprof – ir Lietuvos paviljonas

    Birželio 7-18 dienomis vyksta viena didžiausių pasaulyje kosmetikos sektoriaus parodų „WeCosmoprof International“. Tradiciškai kas metus vykdavo penkios „Cosmoprof“ parodos skirtinguose pasaulio regionuose – Europoje („Cosmoprof  Bolognia“), Amerikoje („Cosmoprof North America Las Vegas“), Azijoje („Cosmoprof Bangkok“ ir „Cosmoprof Hong Kong“) bei Indijoje („Cosmoprof India Mumbai“). Šiais metais virtualus „WeCosmoprof“ renginys apjungia visus šiuos regionus ir atveria dar platesnes galimybes užmegzti naujus kontaktus bendradarbiauti!

    Lietuvos paviljone, kurio organizatorius yra Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai, dalyvauja net 8 Lietuvos įmonės – kosmetikos, grožio reikmenų ir asmens higienos priemonių gamintojai. „Tai Lietuvoje gerai žinomos įmonės ir prekių ženklai, kurie orientuojasi į naujausias pasaulines tendencijas – natūralu, ekologiška, be atliekų – ir savo aukšta kokybe bei inovatyvumu jau užkariauja ir pasaulio rinkas“ – sako rūmų Tarptautinių ryšių ir protokolo skyriaus vadovė Agnė Jaraitė.

     

     

     

    Parodoje savo grožio linijas „NoAGE“, „BONELa“ ir „SUPRA FORMULE“ pristato UAB „Aconitum“, visiems gerai žinomus „ECODENTA“ „Kilig“ ir „Margarita“ produktus demonstruoja UAB „BIOK LAB“, UAB „Comoway“ pasauliui siūlo lietuvių širdis jau užkariavusią „GreenFeels“ kosmetiką, o UAB „Dermofaktorius“, Lietuvoje per karantiną pardavimus „išauginęs“ net tris kartus, su savo prekės ženklu „Manilla“ siekia plėstis ir užsienio rinkose. UAB „Aromika“ virtualioje platformoje pristato net 4 kvapų ir kvepalų linijas, UAB „ODA LT“ – tiek galutiniam naudotojui, tiek profesionaliam darbui salone skirtą kosmetiką, o prekių ženklai „Solidu“ ir „You&Oil“ – ekologiškus, tvarius ir naujausias tendencijas atinkančius produktus.

    Lietuvos įmonės per pirmą virtualios parodos savaitę jau turėjo 69 susitikimus su potencialiais distributoriais ir agentais iš viso pasaulio. „Tikimės, kad šie nauji kontaktai peraugs į kontraktus ir taip prisidės prie Lietuvos kosmetikos ir grožio reikmenų sektoriaus eksporto augimo“ – sako A. Jaraitė.

     

     

    Dalyvavimas šioje parodoje dalinai finansuojamas Europos regioninės plėtros fondo lėšomis (per rūmuose veikiantį projektą pagal ES struktūrinių fondų priemonę „Naujos galimybės LT“). Projekte dalyvaujančios įmonės jau anksčiau vyko į parodas Švedijoje, Vokietijoje, Italijoje bei Dubajuje, šiuo metu dalyvauja virtualioje parodoje bei suplanuotas dalyvavimas dar 2 parodose iki 2022 metų balandžio mėnesio. Bendra projekto suma – 389 000 Eur.

Skip to content