Naujų skonių, aukštos kokybės bei geros sudėties kosmetikos, rūbų ar avalynės, patikimų statybos ar interjero sprendimų bei kitų kasdieninio vartojimo produktų paieška yra neatsiejama nuo šiandieninės mūsų kasdienybės. Visgi, plačios elektroninės prekybos erdvės bei ribotos patekimo į prekybos centrus galimybės ne visada leidžia suprasti, kokį platų aukščiausios kokybės produktų asortimentą rinkai siūlo Lietuvos gamintojai. Dėl šios priežasties, spalio 9-11 dienomis Kaune šalies gamintojus bei kokybės ir įdomių sprendimų ieškančius pirkėjus sujungs 12-oji paroda „Rinkis prekę lietuvišką“.
Antrąjį spalio savaitgalį Kauno „Žalgirio“ arenoje vyksiančioje tradicinėje parodoje laukiama per 240 veiklą dar tik pradedančių bei visiems jau puikiai pažįstamų lietuviškų prekės ženklų ir gamintojų. Renginio dalyviai lankytojus stebins maisto produktų ir gėrimų degustacijomis, kosmetikos ir buitinės chemijos, aprangos bei aksesuarų įvairove, sprendimais būstui ir interjerui.
„Mūsų šalyje gimsta daugybė nuostabių kūrinių, produktų bei gaminių, tačiau išlieka problema, jog jiems yra pakankamai sunku pasiekti savo plačiąją vartotojų auditoriją. Paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ unikali tuo, jog tai yra bene vienintelė vieta, kurioje po vienu stogu gali susitikti skirtinguose sektoriuose veikiantys, įvairaus dydžio Lietuvos gamintojai bei šalyje gimstančiais aukštos kokybės gaminiais bei įdomiais sprendimais besidomintys pirkėjai. Džiaugiamės girdėdami, kad parodoje užsimezgusios pažintys ir atradimai labai dažnai perauga ir į nuolatinę prekės ženklų ir vartotojų draugystę. Ši tarpusavio parama ypač svarbi šiemet, šalies verslui susiduriant su rimtais augimo iššūkiais“, – sako parodą organizuojančios UAB „Ekspozicijų centras“ vadovas Erikas Piskunovas.
Ne tik apsipirkti, bet ir pasisemti žinių
Paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ nusidrieks per du „Žalgirio“ arenos aukštus. Žemutiniame aukšte lankytojų lauks šalyje kuriamų maisto ir gėrimų, kosmetikos, interjero, būsto ir kitų sektorių erdvės. Tuo tarpu antrajame arenos aukšte bus įkurtas jau tradicija tapęs „Mados pasažas“. Jame – vien mados, drabužių, aksesuarų, papuošalų gamintojų produktai, naujųjų kolekcijų pristatymai ir kitos susijusios temos. Organizatorių teigimu, apsilankydami „Mados pasaže“ parodos lankytojai ne tik turės galimybę patikusius gaminius įsigyti gamintojo kainomis, bet ir susipažinti su įkvepiančiomis lietuviškų prekės ženklų istorijomis.
„Tris dienas vyksiančios parodos metu lankytojų bei dalyvių lauks ne tik galimybė įdomiai apsipirkti, bet ir proga pasisemti naujų žinių. Mūsų partneriai parengė ir jau pristatė seminarų bei diskusijų programas. Dalyvių lauks Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų bei rūmuose veikiančio Enterprise Europe Network ir Eksportuotojų klubo konferencija „Eksporto kodas. Kaip neiššvaistyti geros krizės?“, kurios metu bus kalbama apie tai, kaip iššūkius paversti galimybėmis, o „naują realybę“ – eksporto sėkmės veiksniu. Taip pat parodos metu vyks maisto pramonės technologijų rinkos aktualijas atliepsiantis Nacionalinio maisto ūkio klasterio informacinis renginys „Bioekonomika ir maisto pramonės ateitis. Kaip mes įveiksime iššūkius?“, – pasakoja E. Piskunovas.
Trečiuosius metus iš eilės parodoje įsikurs ir „Versli Lietuva“ organizuojama „Socialinio verslo prekybos arka“. Šioje erdvėje susibursiantys šalyje veikiantys socialiniai verslai lankytojus kvies įsigyti bei susipažinti su jų gaminamais produktais, teikiamomis paslaugomis, veiklomis bei pridėtine verte, kuriama sprendžiant opias socialines visuomenės problemas.
Geriausių gaminių apdovanojimai
Išskirtinė ir daug dėmesio sutraukianti parodos dalis – kasmet renkami ir apdovanojami geriausi parodoje pristatomi produktai. Visą rugsėjį juos vertina autoritetinga, skirtingas veiklos sritis atstovaujanti specialistų komisija, o apdovanojimai įvyks parodos atidarymo metu – spalio 9-ąją dieną.
Parodos organizatoriaus teigimu, iš anksto konkursui teiktų gaminių spektras itin platus: nuo inovatyvių liofilizuotų užkandžių iki išskirtinio kirpimo bei medžiagų paltų, nuo lietuvių vis dažniau atrandamų uogų vynų iki naujausius mokslo pasiekimus pritaikiusių kosmetikos gaminių.
„Per visą parodos istoriją medaliais ir diplomais kaip geriausieji parodoje pristatomi produktai jau buvo apdovanota netoli 200 gaminių. Jų gretose šiandien visiems jau puikiai pažįstami vardai, tokie kaip UAB „Cosmoway“ gaminamos „Green Feel‘s“ kosmetikos priemonės, UAB „Siulvedė“ kuriami „InAVATI“ viršutiniai drabužiai, ŽŪB „Delikatesas“ mėsos gaminiai, UAB „Rūta“ šokoladai, UAB „Aconitum“ maisto papildai, UAB „Akvatera LT“ pašarai šunims ir daugelis kitų ir daugelis kitų vėliau visos šalies bei regiono mastu išpopuliarėjusių gaminių“, – sako E. Piskunovas.
Prioritetas – dalyvių ir lankytojų saugumas
Renginio organizatoriaus teigimu, 2020-ieji iššūkių kupini ne tik parodos dalyviams, bet ir jos rengėjams. Pagrindiniu prioritetu organizuojant „Rinkis prekę lietuvišką“ papildomų, didelio efektyvumo saugumo priemonių integravimas.
„Suvieniję jėgas su „Žalgirio“ arenos komanda, įdiegėme reikšmingus, papildomus saugos sprendimus, kurių dėka galėsime užtikrinti lankytojų srautų reguliavimą bei išlaikyti rekomenduojamus atstumus tarp dalyvių. Taip pat ypatingai daug dėmesio buvo skirta tinkamo vėdinimo bei erdvių dezinfekcijos klausimams. Tikime, kad įdiegtos priemonės leis užtikrinti maksimalų visų besilankančiųjų ir dalyvaujančių saugumą“, – sako renginio organizatorius.
Paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ prasidės jau spalio 9-ąją dieną, penktadienį, 10 val. ryte ir tęsis iki 11-osios dienos, sekmadienio, 16 val. popiet.