• Motyvacija verslui Indijoje

    Motyvacija verslui Indijoje

    Indijos – Baltijos Prekybos Rūmai

    Indijos rinka – viena greičiausiai augančių rinkų pasaulyje, kurios mažmeninės prekybos sektoriaus augimas yra sparčiausias pasaulyje. Indijoje gyvena apie 160 mln. viduriniosios klasės piliečių ir čia nuolat didėja perkamoji galia – pavyzdžiui, Indijoje parduota daugiau nei 800 mln. mobiliųjų telefonų.

    2016 m. TVF apžvalgoje Indija sulaukė itin aukšto įvertinimo ir jos ekonomikos augimo prognozė 2016 m. buvo padidinta iki 7,5 %.

    Indijoje realias vidutines pajamas gaunančiųjų yra apie 160 milijonų gyventojų, kurie gali įpirkti Lietuvos prekes pagal dabartines mažmenines pardavimo kainas Lietuvoje. Reikėtų pabrėžti, kad tai ne tik gyventojai, o realūs rinkos vartotojai. Prognozuojama, kad po 4 – 5 metų Indijoje bus ne mažiau kaip 200 milijonų potencialių rinkos vartotojų.

    2016 m. rugsėjo 26 d. duomenimis, bendras Indijos gyventojų skaičius siekia 1 milijardą 330 milijonų (palyginimui – Kinijoje šiuo metu gyvena 1 milijardas 383 milijonų piliečių): www.worldometers.info/world-population/india-population.

    Trumpas faktas apie populiacijos augimą Indijoje: paskutinių Indijos parlamento rinkimų metu, 2009 m., Indijos Respublikos rinkėjų skaičius siekė 714 mln. Per 5 metus jų padaugėjo 100 mln. gyventojų – 2014 m. Indijos parlamento rinkimuose dalyvavo 814 mln. piliečių, turinčių balsavimo teisę.

    Indija yra didžiausia demokratinė pasaulio valstybė. Valstybinė santvarka – federacija. Valstybinės kalbos – anglų ir hindi (bei dar 22 atskiros oficialios regioninės valstijų kalbos: bengalų, tamilų, marathi, gudžarati, pandžabi ir kt.).

    Žemiau pateikta statistika pagrindžia, kad šioje šalyje esama daugiausiai potencialių Lietuvos produkcijos pirkėjų



    Priedas Nr. 3 Dalyvio paraiška – anketa verslo misijai į Indiją 2016.doc
    KVIETIMAS Verslo misija i Indija 2016.pdf

Skip to content