Kaip žinote, SEO arba svetainės optimizavimas nėra vienalytė sritis. Ją galima skirstyti, skaidyti ir dalinti į įvairiausias dalis. Dvi tokios dalys yra vidinė bei išorinė optimizacijos. Apie bendrą SEO tikslą žinome visi. Ši rinkodaros sritis yra skirta pritraukti daugiau lankytojų į jūsų interneto puslapį. Tačiau kuo skiriasi išorinė bei vidinė optimizacija? Pasižiūrėsime į skirtumus ir pateiksime informaciją, kuri bus naudinga bet kuriam verslui internete.
Pagrindinis skirtumas tarp išorinio ir vidinio optimizavimo yra lokacija. Nereikia didelių žinių, kad apčiuoptumėte esmę – vidinė svetainės optimizacija vyksta pačioje svetainėje. Tai, kas daroma interneto puslapyje ar puslapiui tam, kad pavyktų jį lengviau rasti paieškos varikliuose.
Na, o išorinis optimizavimas yra viskas (išskyrus reklamą), ką darote už internetinio puslapio ribų.
Visa tai yra bendras SEO arba veiksmų visuma, skirta tam, kad būtumėte labiau pastebimi paieškos variklių. Nors vienas iš šių sprendimų padėtų būti labiau matomiems, iš tiesų reikia abiejų, kad gautumėte maksimalią naudą.
Lyginant su išoriniu optimizavimu, interneto svetainės viduje jūs turite daugiau kontrolės ir daugiau veiksmų laisvės.
Vidinis optimizavimas remiasi turinio unikalumu, jo atnaujinimu bei plėtra, to turinio struktūra bei tinkamu išdėstymu.
Meta antraštės ir aprašymai yra pirmasis vidinės optimizacijos elementas. Kaip žinote, Google visuomet indeksuoja meta antraštes ir meta aprašymus. Jie turi atitikti apimties reikalavimus (<60 simbolių ir <150 žodžių atitinkamai).
Antraštės turinyje yra kiek kitas elementas. Ši optimizacijos sritis daugiau apima pačio teksto, esančio internetinėje svetainėje, formatavimą. Patariama naudoti tik vieną H1 lygmens antraštę viename puslapyje. Tačiau SEO specialistų teigimu, efektyvu po puslapį pabarstyti ir H2 bei H3 lygmens antraščių, su susijusiais raktažodžiais.
Turinio atnaujinimas puslapio viduje taip pat yra vidinio SEO dalis.
Nuotraukos ir grafinė bei video medžiaga taip pat vaidina rimtą vaidmenį vidinėje optimizacijoje. Alt tekstas prie kiekvienos nuotraukos yra svarbiausias vidinės vaizdinės medžiagos optimizacijos elementas.
Dažniausiai išorinė optimizacija (išorinis SEO) yra skirta nuorodų ir sąsajų kūrimui (angl. link building). Tai reiškia, kad kitose internetinėse svetainėse atsiranda nuorodos į jūsų puslapį. Yra daugybė būdų, kaip tai įgyvendinti ir sėkminga išorinė optimizacija gali gerokai padidinti srautą į jūsų interneto puslapį ir, neišvengiamai didinti konversijų skaičių. Išorinės optimizacijos rezultatai ne visada 100% priklauso nuo įdėto darbo. Kai kada tam tikri dalykai įvyksta arba neįvyksta, tiesiog savaime.
Būtent išorinių nuorodų rinkimas ir yra svarbiausias išorinio optimizavimo įrankis bei tikslas. Kaip gauti tų išorinių nuorodų? Yra daugybė opcijų.
Publikuokite SEO straipsnius išoriniuose šaltiniuose arba leiskite kitiems publikuoti turinį savo svetainėje. Pirmuoju atveju jūsų nuoroda atsidurs kažkur, kur klientai galės pasiekti jus iš straipsnio su naudinga informacija. O antruoju atveju straipsnio autoriai turėtų dalintis publikacija socialinėje erdvėje, dėl ko jūs gausite aukštos vertės nuorodų pasidalinimus. Tačiau antruoju atveju svarbu būti dėmesingiems turinio kokybei ir bet kokių straipsnių neįsileisti.
Kitų žmonių pasidalinimai socialinėje erdvėje (be abejonės su nuoroda į jūsų puslapį) yra puikus išorinio optimizavimo veiksmas.
Na ir galiausiai, galite publikuoti pranešimus spaudai tam skirtuose portaluose. Pranešime bus nuoroda į jūsų puslapį.
MarketRats LT informacija