• Naujienos
  • Rūmų žinomumo ir įvaizdžio tyrimas: reikšmingai padaugėjo „gerų“ ir „labai gerų“ vertinimų

    Sausio mėnesį rinkos tyrimų kompanija „Eurotela“ atliko jau trečią rūmų žinomumo, paslaugų vertinimo ir įvaizdžio tyrimą.

    „Mes nuolat stebime, kaip keičiasi šių tyrimų rezultatai, analizuojame, kaip organizacijoje vykdomi pokyčiai atsiliepia narių ir apskritai visos verslo bendruomenės nuomonei apie rūmus. Trejų metų rodiklių palyginamumas mums leidžia daryti tam tikras išvadas ir koreguoti savo veiklas taip, kad geriau tenkintume rūmų narių interesus ir pateisintume jų lūkesčius, o išorėje sudarytume įtakingos, gerbiamos ir patikimos organizacijos įvaizdį. Šių metų veiklas ir pokyčius planuosime atsižvelgdami į naujausio tyrimo išvadas. Dėkojame visiems, kurie sutiko atsakyti į pateiktus tyrėjų klausimus“, – sako Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų generalinė direktorė Olga Grigienė.

    Sausio mėnesį vykdyto tyrimo metu telefonu apklausti 246 rūmų nariai ir 339 regiono įmonės – ne nariai, kurių apyvarta didesnė kaip 300 tūkstančių eurų.

    Palyginti su 2018 m. sausio mėnesio apklausa, šiemet nuo 43,8 iki 47,8 proc. padaugėjo „gerų ir labai gerų“ narių vertinimų. T.y. beveik pusė narių organizaciją vertina aukščiausiais balais (9 ir 10). Blogai vertinančių rūmų darbą narių sumažėjo nuo 7,5 proc. iki 5,7 proc.
    Tarp ne narių (t.y. išorėje) „gerų ir labai gerų“ vertinimų padaugėjo nuo 12,2 iki 28,7 proc. – toks ryškus pagerėjimas reikšmingas pritraukiant naujus narius ir apibūdinant rūmų įvaizdį visuomenėje.

    Per tą patį laikotarpį pagerėjo beveik visų rūmų veiklų ir paslaugų vertinimas. Aukščiausiai vertinama galimybė dalyvauti rūmų rengiamose konferencijose, klubuose ir tradiciniuose renginiuose. Palyginti su pernai, labiausiai pakilo šių veiklų balai: konsultacijos; galimybė naudotis verslo partnerių paieška; dalyvavimas tarptautiniuose verslo kontaktų renginiuose; verslo atstovavimas ir interesų gynimas institucijose. Silpniausiai vertinamos šios paslaugos: dalyvavimas nacionaliniuose ir tarptautiniuose renginiuose, verslo atstovavimas ir interesų gynimas, galimybė dalyvauti ir gauti naudos projektinėse veiklose.

    Apibūdindami organizacijos įvaizdį, nariai geriausiai vertina, kad rūmai veikia etiškai, yra svarbi verslo bendruomenės dalis ir yra gerbiama organizacija tarp verslo atstovų.
    Vertinant įvaizdį išorėje, tarp ne narių labiausiai akcentuojama, kad rūmai išsiskiria iš kitų organizacijų, yra gerbiama organizacija tarp valdžios institucijų ir tarp verslo atstovų. Bendras rūmų vertinimo vidurkis tarp įmonių – ne narių pakilo nuo 7 balų iki 7,3 balų.

     

    Bendrieji rūmų veiklos vertinimai (tarp narių)

Skip to content