• Naujienos
  • Rūmų pastangų dėka išorinės reklamos įkainiai Vilkaviškyje sumažėjo dvigubai

    Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų Vilkaviškio atstovybės nariai aktyviai dalyvavo Vietinės rinkliavos už leidimo įrengti išorinę reklamą Vilkaviškio rajono savivaldybės teritorijoje išdavimą nuostatų svarstyme. Viskas prasidėjo nuo Vilkaviškio rajono smulkaus verslo įmonių savininkų kreipimosi į KPPAR Vilkaviškio atstovybę dėl ypač aukštų įkainių už išorinę reklamą Vilkaviškio rajone. Skaičiuojama buvo paromis, todėl įkainis Vilkaviškio miesto centre, kur paros kaina 0,3 Eur, metinis mokestis už 1 kvadratinio metro ploto reklamą net 100 Eur, kai tuo tarpu kaimyniniame Šakių rajone jis buvo 15 Eur, o Kazlų Rūdoje – tik 8,7 Eur.

    Po ilgų daugkartinių debatų Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų Vilkaviškio atstovybės atstovai buvo įtraukti į naujų nuostatų rengimo grupę ir patvirtintuose naujuose nuostatuose ankstesnė tvarka pakoreguota ir iš esmės mokesčiai už išorinę reklamą sumažėjo dvigubai. Pavyko pasiekti, kad 0,3 kvadratinio metro iškaba būtų nemokama, o reklamos, viršijančios šį dydį, bazinė mokesčio kaina nustatyta 20 Eur/m2 metams. Rajonas suskirstytas į 4 zonas, kiekvienai jų priskirtas atskiras koeficientas iš kurio dauginant bazinį dydį apskaičiuojamas galutinis kvadratinio metro įkainis. Taip miesto centre pritaikant koeficientą 2,5 vieno metro kaina tapo 50 Eur,  toliau nuo centro – 40 eurų, Kybartų, Virbalio miestuose ir Pilviškių miestelyje –  30 eurų, o kitose rajono vietovėse koeficientas –20 eurų už kvadratinį metrą.

    Taip pat nuostatuose atsirado nauji atvejai, kada gali būti nemokama už reklamą, pvz. kai reklama yra statinyje su stogu ir pateikiama reklama susijusi su statinyje vykdoma veikla bei kai reklama yra patalpoje, tačiau matoma iš lauko. Be to, verslą pradedantys asmenys gali susigrąžinti už reklamą sumokėtus pinigus kreipdamiesi į Vilkaviškio rajono savivaldybės SVV rėmimo programą.

    Buvo atsižvelgta į dalį Vilkaviškio atstovybės pasiūlymų. Atstovybės nariai taip pat akcentavo,  kad  norint pagerinti estetinę verslo aplinką tikslingiau būtų ne didinti reklamos įkainį, o kontroliuoti kabinamos reklamos estetinį vaizdą.

Skip to content