Kokie rūmai yra šiandien ir bus rytoj? Kokia organizacijos misija ir vizija, vertybės, tapatybė, tiksliniai nariai? Devynias valandas trukusioje strateginėje sesijoje „Pasirengę ateičiai“ mintimis, idėjomis, įžvalgomis dalijosi rūmų tarybos nariai, klubų vadovai, administracijos darbuotojai.
Sesijos pirmosios darbo dienos tikslas – išgryninti rūmų misiją, vizigą, strategines kryptis. Diskusijoms moderavo verslo konsultantas, ISM Inobazės vadovas Ugnius Savickas ir ISM Executive Scholl konsultantė-ekspertė Birutė Ruplytė.
Kas vyksta aplink? Kokia rūmų tapatybė? Kiek organizacija adekvačiai reaguoja į narių poreikius ir rinkos pokyčius? Kas yra rūmų išskirtinumas? Kaip pabrėžė Ugnius Savickas, didžiausia kliūtis augimui yra klaidingas tendencijų interpretavimas, todėl pirmiausia labai svarbusuvienodinti aplinkos tendencijų supratimą, adaptuoti rūmų vertės pasiūlymą nariams. Tam – atpažinti poreikius, juos analizuoti, prognozuoti ir žaibiškai veikti, nes „greitos kompetencijos aplenkia dideles“, o „empatija tampa sėkmės faktoriumi“ patyrimo ekonomikoje, kai svarbiausia suvokti vartotojo patirtį, suprasti kuriamą vertę vartotojui ir į ją susitelkti.
Kita strateginės sesijos dalis numatoma birželio mėnesį.