Taip apie šešių savaičių stažuotę Italijoje ir Danijoje kalba Marijampolės profesinio rengimo ir Kauno statybininkų rengimo centrų staliaus specialybės trečiakursiai. Leonardo da Vinci programos projekto „Modernios baldų technologijos šiuolaikiniam biurui ir namams“ Nr. LLP-LDV-IVT-2011-LT-0511 stažuočių metu mokiniai dirbo įvairiose baldų gamybos įmonėse – vieniems teko padirbėti didžiulėse gamyklose, dirbti su pačiomis moderniausiomis staklėmis, kiti nedidelėse privačiose firmose kartu su savininku ne tik dirbdavo, bet ir bendraudavo su klientais. Italijoje dirbę projekto dalyviai gyveno Prato mieste ir dirbo įvairiose Pistojos, Montale Agliana ir Prato miestų medžio apdirbimo įmonėse. Danijoje visų praktika vyko Kopenhagos baldų įmonėse. Įvairius darbus mokiniai dirbo savarankiškai visais įrengimais: pjovimo, obliavimo, šlifavimo, frezavimo staklėmis ir kita įranga. Vienas iš projekto tikslų buvo padėti mokiniams įgyti tarptautinių ir tarpkultūrinių kompetencijų, vystyti bendravimo įgūdžius, mokyti dinamiškumo ir sugebėjimo patiems prisiimti atsakomybę už savo mokymosi rezultatus bei pasiekimus profesinėje srityje. Todėl buvo ne tik gilinamasi į staliaus/baldžiaus specialybės profesines žinias bei naujausią informaciją apie modernias technologijas, bet ir nemažai dėmesio skiriama susipažinimui su vietine kultūra, papročiais.
Pasakodami savo įspūdžius ir patirtis visi mokiniai pabrėždavo užsienio kalbos svarbą. Nors pradžioje susikalbėti būdavo ir sunkiau, daug padėdavo užsieniečių geranoriškumas, paslaugumas. Mokiniai džiaugėsi, kad jų žinios ir įgūdžiai buvo vertinami danų ir italų darbdavių. Mokiniai sakė, kad stažuotė suteikė jiems pasitikėjimo savimi, parodė jų pasirinkto kelio teisingumą, daugelį paskatino gilinti anglų kalbos žinias ir, be abejo, domėtis kitų šalių baldų pramone ir technologijomis. O kadangi daugelį mokinių darbdaviai kvietė ir toliau padirbėti arba atvykti kitais metais, tai įrodė ir jiems patiems ir mokyklų bendruomenėms, kad jie dirbo gerai, sąžiningai, buvo pareigingi, kad mokykla ugdo gerus šios specialybės darbuotojus.
Visiems projekto dalyviams buvo įteikti Europasai, kuriuose pripažįstami jų darbiniai, kalbiniai, kompiuteriniai, organizaciniai, socialiniai, kultūriniai įgūdžiai ir kompetencijos.
Mokiniai ne tik dirbo, bet ir įdomiai leido laisvalaikį. Vaikinai aplankė Florenciją, Veneciją, Pizą Italijoje, pramogavo Tivoli parke Danijoje.