Jau rugsėjo 29 d. Kauno „Žalgirio“ arenoje startuos tradicinė Lietuvos gamintojų paroda „Rinkis prekę lietuvišką“.
Šiemet devintą kartą vyksiančio renginio organizatoriai atkreipia dėmesį ne tik į pristatomas naujienas ar parodos naudą vietiniams verslininkams, bet skatina pažvelgti ir į laukiančius iššūkius. Todėl ruošiamasi šalies vadovų ir pramonės lyderių debatams kontraversiška tema: „Verslo ateitis – skaitmenizacija. Kaip verslas tam pasirengęs ir kaip valstybė jam gali padėti“. Taip pat laukia diskusija apie žemės ūkio eksportą su K. Starkevičiumi.
Nemaža parodos dalis skiriama ir atviriems seminarams, kurių metu iš specialistų bus galima sužinoti lietuviškų prekių ženklų kūrimo, rinkodaros subtilybes, laukiančius iššūkius, produkcijos pakuočių tendencijas, pardavimų skatinimo strategijas bendradarbiaujant su paieškos gigantu „Google“.
Puoselėjant tradicijas, šiemet organizuojamas iš anksto paskelbtas „Rinkis prekę lietuvišką“ pristatomų produktų konkursas dėl geriausiųjų vardo.
Proga tiesiogiai susitikti su vartotojais ir verslo partneriais, renginio organizatoriaus „Ekspozicijų centro“ duomenimis, ketina pasinaudoti 280 gamintojų. „Mados pasažo“ erdvė skirta naujiems, jauniems, šiuolaikiškiems mados kūrėjams.
Rūmų nariai gali kreiptis dėl nemokamų elektroninių kvietimų aplankyti parodą el. paštu daiva.vysniauskiene@chamber.lt
.
Išsami programa:
http://www.parodos.lt/22750/parodu-grafikas.html?view=42607paroda=65