Kviečiame rūmų narius pasinaudoti galimybe Jūsų įmonės reklamai pakliūti tiesiai į 10 tūkstančių potencialių klientų rankas su kortele „Narys-nariui“.
Kadangi konkurencija versle didėja, visi verslininkai siekia pritraukti naujų ir išlaikyti esamus klientus ir vartotojus. Šiam tikslui kuriamos nuolaidų ir dovanų sistemos, teikiamas išskirtinis dėmesys nuolatiniam klientui, siūlomos dar palankesnės sąlygos komerciniam bendradarbiavimui. Kiekvienas rūmų narys savo dalyvavimu verslo bendruomenės veikloje turi papildomų galimybių atrasti nuolatinį klientą ar paslaugos vartotoją rūmuose ir pasiūlyti kitiems nariams išskirtines sąlygas, nuolaidas ar specialias akcijas.
Programos „Narys-nariui“ realizavimui numatoma išleisti modernias Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų korteles, kurios bus naudojamos kaip asmens identifikatorius bei universali nuolaidų ir atsiskaitymų kortelė. Paveiksle pavaizduotas preliminarus abiejų pusių kortelės dizaino projektas:
Pirmoje kortelės pusėje atvaizduoti rūmų kortelės rėmėjų logotipai, kitoje kortelės pusėje pateikta informacija apie įmonę tekstiniu formatu, taip pat barkode, QR kode bei el. luste.
Kortelės galimos funkcijos:
Asmens identifikatorius (darbuotojo el. vizitinė kortelė, praėjimo į patalpas kontrolė, leidimai į duomenų bazes, darbuotojo pažymėjimas etc)
Universali nuolaidų, kuponų ir dovanų kortelė
El. piniginė (atsiskaitymas už maitinimą, kavą, kopijavimą ir pan.)
Bilietų renginiams ir transportui saugykla
Projekto įgyvendinimo etapai
1 etapas (2014 m. lapkritis) :
Universalių Kauno PPAR nuolaidų kortelių dizaino sukūrimas ir pagaminimas
Projekte dalyvaujančių prekybos ir paslaugų teikimo įmonių kortelinių sistemų duomenų suderinimas
10 000 kortelių išplatinimas įmonių darbuotojams
El. piniginės aktyvavimas (pasirinkusiems korteles su el.lustu)
Internetinio nuolaidų sistemos puslapio parengimas
2 etapas (2015 m. pavasaris):
Projekte dalyvaujančių prekybos ir paslaugų teikimo įmonių įrangos duomenų mainų suderinimas
Vieningo nuolaidų apskaitos serverio parengimas informacijos kaupimui ir teikimui Kauno PPAR administracijai, projekte dalyvaujančių prekybos ir paslaugų teikimo įmonėms, kortelių turėtojams
Centralizuotas nuolaidų valdymas:Viešojo transporto bilietai
Fiksuotos nuolaidos pagal pateiktą kortelę (barkodas, magnetinė juostelė, QR kodas, el. lustas)
Kaupiamos nuolaidos (taškai)
Nuolaidų kuponai, dovanų čekiai
3 etapas (2015 m. ruduo) :
Sistemos funkcionalumo plėtra:
Programėlės parengimas išmaniesiems telefonams (programėlė veikia kaip mobili piniginė, įgalina gauti arba panaudoti gautus nuolaidų kuponus, dovanų čekius, bilietus)
Tikslinė reklama el. paštu arba per programėlę išmaniesiems telefonams pagal pirkėjų segmentus (amžius, lytis, geografija, pomėgiai etc), galimybė kurti suasmenintus pasiūlymus. Pasiūlymai teikiami priklausomai nuo vartotojo buvimo ir laiko.
Kortelės techniniai parametrai
Kortelės matmenys 85,5×54 mm, pagaminta iš balto plastiko, spalvingumas 4×4
Logotipai pateikiami .cdr arba .eps formatais
Vizualus kortelės numeris – 16 skaitmenų, 12 iš jų serijos Nr., paskutiniai 4 – eilės Nr.
Magnetinėje juostelėje (HiCo) koduojama track2 kortelės Nr .
Barkodas – korteles Nr. pagal 128A standartą
QR kodas – kortelės Nr. ir internetinės svetainės adresas
El. lustas – pagal ISO 14443A standartą (diegiamas papildomai pagal atskirą užsakymą)
Kainodara
1 etapo kainodara (taikoma įmonėms, norinčioms individualaus funkcionalumo):
Įmonės logotipo patalpinimas ant visų 10 000 kortelių – 3000 Lt plius PVM. Avansas 1000 Lt per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo.
Kortelių kaina įmonių darbuotojams:Standartinė Kauno PPAR kortelė – 0,1 Lt/vnt;
Papildomai:
Pageidaujant kitoje kortelės pusėje talpinti savo įmonės informaciją kortelės kaina padidėja iki 0,45 Lt/vnt
Pageidaujant kortelių su el. lustu (galima naudoti kaip asmens identifikatorių, el.piniginę, bilietų ir kuponų saugyklą), kortelės kaina padidėja iki 4 Lt/vnt. Pageidaujant kortelių su el. lustu ir integruotu viešojo transporto e-bilietu, kortelės kaina padidėja dar 2 Lt.
2 ir 3 etapų kainodara bus derinama su įmonėmis atskirai, atsižvelgiant į turimą techninę bazę bei pageidaujamą funkcionalumą.
Susidomėjusius ir norinčius gauti daugiau informacijos prašome kreiptis:
Albinas Bačiliūnas
tel.(8 611) 46 364
a.baciliunas@bmgconsulting.eu
Andrius Verbyla
tel.( 8 37) 20 12 94
mob. (8~677) 64 050