Lietuvos laisvosios rinkos instituto užsakymu tyrimų bendrovė „Spinter tyrimai“ atliko reprezentatyvią gyventojų apklausą, kurios tikslas – išsiaiškinti gyventojų požiūrį verslininkus.
Paaiškėjo, kad požiūris keičiasi. Jei anksčiau daugiausia žmonių verslininkus siejo su visuomenine padėtimi ir sunkiu darbu, dabar daugumai verslininkas pirmiausia siejasi su yra inovacijomis, kūryba, rizika ir sunkiu darbu. 80 proc. apklaustųjų verslininkui priskiria teigiamus bruožus, o paklausti, ar žino verslininkų, kuriuos gerbia, teigiamai atsakė 43 proc. respondentų.
Svarbu atkreipti dėmesį tai, kad visuomenė vis dar nepakankamai supranta, koks yra svarbiausias verslo tikslas. Didžioji dalis (55 proc.) tyrimo dalyvių mano, jog viena pagrindinių verslininko funkcijų visuomenėje yra kurti darbo vietas. Tačiau sparčiai daugėja žmonių, suprantančių, kad verslininkai turi uždirbti pelno (42 proc.) ar kurti produktus (48 proc.).
Su rezultatais ir įžvalgomis susipažinti galite čia