• Naujienos
  • Pirmoji „Narys-nariui“ konsultacijų diena

    Rūmuose surengta pirmoji solidarumo programos „Narys – nariui“ konsultacijų diena. Iš virtualios erdvės – chamber.lt – konsultacijos vienai dienai „išsikėlė“ į penktadienio kavos rytą. Galimybe tiesiogiai pasinaudoti solidarumo programos teikiama nauda susidomėjo 20 narių.

    Kolegas teisės, mokesčių, darbų saugos, užsieniečių įdarbinimo, draudimo,  asmens duomenų apsaugos klausimais konsultavo advokatų profesinė bendrija  „Magnusson ir partneriai“, UAB „BDO auditas ir apskaita“, UAB „SDG“,  MB „Novus Nexus“, MB „Intendo LT“, UAB „Nostrum AJS“, UABDD „Colemont draudimo brokeris“, „Aviva Lietuva“. Apie pameistrystės naudą susidomėjusiems pasakojo rūmų Švietimo ir mokslo skyriaus vadovė Aušra Misonė.

    „Noriu padėkoti Jums už gražią iniciatyvą – Konsultacijų dieną, už galimybę ne tik pristatyti savo įmonės veiklą, bet  ir  gauti man rūpimų konsultacijų, betarpiškai pabendrauti su rūmų nariais.  Tikiuosi, renginys bus tęstinis ir rūmų narai drąsiau pasinaudos tokia galimybe“, – sako Rasa Skripkaitė iš mažosios bendrijos „Novus Nexus“.

    „Ačiū už organizavimą. Idėja labai šauni, manau, tikrai naudinga ir reikalinga, tik gaila, kad mažai registravosi. Gal dėl to, kad pirmas kartas. Kai bus gerų atsiliepimų, manau, ir kiti pradės registruotis“, – tokia Loretos Purvainienės, „Magnusson ir partneriai“ verslo paslaugų vadovės, nuomonė.

    „Puikus projektas. Gavau  profesionalią konsultaciją, gerą, šiltą kontaktą“, – po renginio atsiliepė Elena Bartnikienė, „Saulėja SPA“ savininkė ir direktorė.

    „Viena  yra bendro pobūdžio kelių sakinių draugiška konsultacija susitikus renginių metu, kita – partnerio viešai deklaruotas nemokamas laikas „Narys – nariui“ konsultacijų dienoje, kai gali giliau išgvildenti problemą.  Neslėpsiu, jau sutarėme ir dėl  pirkimo-pardavimo“, – džiaugiasi Živilė Vaitkūnienė, UAB „Aša“ vadovė.

    „Pirmiausia dėkoju už puikiai suorganizuotą renginį. Prisipažinsiu, iš karto tikrai neplanavau dalyvauti, tačiau man nuolat rūpėjo vienas klausimas darbuotojų darbo laiko organizavimo srityje. Ne vieną kartą dalyvavau įvairiuose mokamuose seminaruose ir esu gavusi įvairių patarimų ir konsultacijų. Informacijos buvo labai daug, tačiau reikėjo tos vadinamosios „uogos ant torto“, kad viskas stotųsi į vietas. Aš gavau šiuo klausimu konsultaciją. Ir ne tik, bet ir pažadą, kad bus pasižiūrėta į konkrečią situaciją ir galbūt pasiūlys ir kitų variantų. Ačiū UAB „SDG grupė“  Teisės departamento direktorei  Evelinai Jasaitei. Kadangi atvažiavau į Kauną, tuo pačiu pasinaudojau ir dar dviejų konsultančių paslaugomis. Pasikonsultavau man rūpimu klausimu finansų srityje. Susitarėme ir dėl tolesnio bendradarbiavimo. Dėkoju „BDO auditas ir apskaita“ apskaitos ir mokesčių partnerei Jurgitai Čepulienei. Taip pat pasinaudojau ir rūmų konsultacija dėl pameistrystės mokymo formų ir galimybės gauti paramą. Manau, kad šis klausimas yra aktualus daugeliui įmonių. Rūmų Švietimo ir mokslo skyriaus vadovė Aušra Misonė yra sukaupusi daug informacijos šiuo klausimu ir tikrai turi ką patarti įmonėms. Renginys buvo organizuotas pirmą kartą ir galbūt daugelis nepatikėjo, kad tai gali būti naudinga, todėl konsultantų buvo daugiau nei norinčių konsultuoti. Todėl man šį kartą pasisekė per trumpą laiką gauti daug informacijos net keliose srityse. Renginys vykęs ir naudingas, tad siūlau visiems, kuriems reikia pasitikrinti savo žinias ir gauti atsakymą į nuolat kirbantį klausimą, konsultuotis su rūmų nariais, atvykti ir gauti atsakymą“, – sako Nijolė Meškauskienė, UAB „Baldai Jums“ finansų direktorė.

Skip to content