• Naujienos
  • Mokėsi, kaip išgirsti klientą

    Kovo 14 d. Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose svečiavosi ir praktinį seminarą „Pardavimo kalba“ vedė sertifikuotas organizacijos „Junior Chamber International“ mokymų treneris, „Mokymų akademijos“ įkūrėjas, vadovaujantysis konsultantas, ugdymo ir vadovavimo praktikas, pardavimo, lyderystės bei oratorystės mokymų treneris Gintaras Ignatavičius.

    Seminaro tikslas – stiprinti pardavėjo įgūdžius ir gebėjimus įsiklausyti į klientą, argumentuotai, įdomiai ir įtaigiai klientui pristatyti save, savo atstovaujamos kompanijos produktų ir paslaugų privalumus bei pačią kompaniją.

    Seminaro dalyviai aktyviai diskutavo apie tai, kaip išgirsti klientą ir kaip pateikti tinkamus klausimus, kad būtų atpažinti jo poreikiai. Daug dėmesio ir praktikos buvo skirta kalbai: seminaro dalyviai buvo mokomi su klientais kalbėti naudos kalba – kaip įtikinti žmones, kad klientai priimtų sprendimą pirkti. Per įvairius vaizdinius pavyzdžius dalyviams buvo pristatytos esminės pardavimo kalbos klaidos.

    Pranešėjas seminarą vedė itin įdomiai, patraukliai, įtraukdamas į praktines užduotis kiekvieną dalyvį ir suteikdamas jam progą argumentuotai, įdomiai ir įtaigiai pristatyti save ir savo atstovaujamos kompanijos produktus bei paslaugas.

    Tarp trijų geriausiai pasirodžiusių dalyvių buvo Ieva Burbienė (naujo KPPA rūmų nario UAB „Baldgama“ atstovė), Andrius Šurkus (UAB „Glori ir ko“ atstovas) bei Nerijus Bakūnas (UAB „Švyturys-Utenos alus“ atstovas). Šauniausiai savo įmonę ir siūlomus produktus pristatė įmonės UAB „Baldgam“, užsiimančios standartinių ir nestandartinių baldų gamyba, atstovė Ieva Burbienė. Šiai dalyvei pranešėjas Gintaras Ignatavičius įteikė prizą – 100 Lt. kuponą į bet kurį „Mokymų akademijos“ organizuojamą seminarą.

    Visi seminaro dalyviai sutartinai kaip pridėtinę seminaro vertę nurodė padidėjusį pasitikėjimą savimi, savimotyvaciją, naujų žinių įgijimą bei senų žinių atnaujinimą.

Skip to content