Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos praneša apie vykdomą valdymo funkcijų ir veiklos pertvarką ir informuoja apie migracijos paslaugų teikimo tvarkos planuojamus pokyčius.
Nuo 2019 m. liepos 1 d. prašymai dėl leidimo gyventi Lietuvos Respublikoje (toliau – leidimas gyventi) ir kiti privalomi dokumentai bus teikiami tik elektroniniu būdu, prisijungus prie Lietuvos migracijos informacinės sistemos (MIGRIS) portalo www.migracija.lt. Pate
Prašymą dėl leidimo gyventi išdavimo ar keitimo asmuo galės pateikti pasirinktame migracijos padalinyje, neatsižvelgiant į asmens deklaruotą gyvenamąją vietą. Atvykęs į migracijos padalinį rezervuotu laiku (per 2 mėn. nuo el. prašymo pateikimo dienos), asmuo privalės pateikti kartu su prašymu el. būdu teiktų dokumentų originalus ir fiksuoti savo biometrinius duomenis. Informaciją apie migracijos tarnybos išnagrinėtą prašymą ir priimtą sprendimą dėl leidimo gyventi išdavimo asmuo ras savo paskyroje ir jam tereikės atvykti atsiimti jau pagamintą dokumentą.
Migracijos departamentas pažymi, kad įprasta policijos elektroninių paslaugų sistema ePolicija aptartoms paslaugoms teikti nustos veikti 2019 m. birželio 28 d., nuo liepos 1 d. prašymams dėl leidimo gyventi bei kitoms elektroninėms paslaugoms (pvz., prašymams dėl nacionalinių vizų, konsultacijoms su specialistais) teikti bus naudojama Lietuvos migracijos informacinė sistema MIGRIS, kuri bus pasiekiama portale www.migracija.lt.
Daugiau informacijos apie nuo liepos 1 d. numatomas teikti elektronines paslaugas galima rasti Migracijos departamento interneto svetainėje www.migracija.lt