Marketingo vadovų klubas, švęsdamas trečiąjį gimtadienį, aptarė praėjusius metus, įgyvendintas veiklas ir įdomiausius susitikimus, dalijosi įspūdžiais, rinko klubo valdybą bei vadovą. Naująja klubo vadove tapo Jūratė Survilienė, UAB „Mantinga“ atstovė, klubo veikloje dalyvaujanti nuo pat jo įkūrimo. Jūratės teigimu, viena didžiausių klubinės veiklos naudų yra patirties dalybos – „Mes savo srities specialistai, turintys ilgametę patirtį skirtinguose versluose ir skirtingose veiklose, dirbdami su žmonėmis savo įmonėse ar bendradarbiaudami su išorės kompanijomis, turime milžinišką žinių bagažą. Juo dalindamiesi galime klubą pakelti į aukštesnį lygmenį – tuo pačiu augsime ir patys“. Tokią pagrindinę veiklos kryptį numato naujoji vadovė, siūlydama neatsisakyti ir susitikimų su įdomiais žmonėmis, žinomais lektoriais.
Valdybos veikloje toliau dalyvaus Kauno kolegijos viešųjų ryšių koordinatorė Aistė Veverskytė ir UAB „Idėjų parkas“ pardavimų vadovė Erna Krivickienė, tikimasi, jog naujų idėjų įneš šiemet prisijungusi UAB „SDG“ projektų vadovė Vitalija Gintarienė.
Susitikimo metu klubo nariai ne tik rinko naują vadovybę, bet ir sėmėsi žinių – svečiai, UAB „Mediaskopas“ atstovai, pristatė žiniasklaidos stebėsenos ir analizės sprendimus, klubo narė Aistė Veverskytė dalijosi įžvalgomis apie ryšius su žiniasklaida, nariai diskutavo, ar tai „draugystė su krokodilu“?
Kitas klubo susitikimas – rugsėjo 12 d.!