Vasario 26 d. Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose (KPPAR) veikiantis Marketingo vadovų klubas surengė išskirtinį susitikimą, kuriame dalyviai turėjo galimybę susipažinti su „Trukmės“ įmonių grupės transformacijos istorija, remiantis lyderystės ir organizacijos elgsenos brandos skalės modeliu.
Renginys vyko rūmų nario „Trukmė“ įmonėje „Fabrica Viridis“, kuri įsikūrusi Kaune.
„Trukmė“ – tai ne tik viena didžiausių baldų sektoriaus įmonių Lietuvoje, bet ir vieninga, bendrų vertybių bei siekių vedina bendruomenė. Inovatyvi baldų gamybos įmonių grupė „Trukmė“ jau daugiau nei 25 metus vysto tvarius ir modernius sprendimus, vykdo didmeninę ir mažmeninę prekybą medžiagomis, skirtomis baldų gamybai bei atstovauja žinomus baldinių medžiagų – plokščių, stalviršių, baldinės furnitūros – gamintojus iš visos Europos. Bendrovė orientuojasi į aukštos kokybės gaminius, pritaikytus tiek namų interjerui, tiek komercinėms erdvėms. „Trukmė“ ypatingą dėmesį skiria ne tik dizainui, bet ir gamybos procesų efektyvumui, siekdama sukurti ilgaamžius, funkcionalius bei aplinkai draugiškus produktus.
„Fabrica Viridis“ – tai viena moderniausių kietųjų baldų gamyklų Lietuvoje, priklausanti „Trukmės“ įmonių grupei. Čia taikomi pažangūs gamybos metodai, leidžiantys užtikrinti tiek aukštą kokybę, tiek tvarumą. Gamykloje naudojamos inovatyvios technologijos, leidžiančios sumažinti atliekų kiekį, efektyviai naudoti medžiagas ir prisidėti prie tvarios pramonės plėtros.
Susitikimo metu su Kauno PPA rūmų verslo bendruomene savo įžvalgomis apie organizacijų brandos etapus, lyderystės transformaciją ir strategijų keitimosi procesus dalinosi ekonomikos mokslų daktarė Irena Blaževičė, nagrinėjanti socio-ekonominio atsparumo sukrėtimams bei sisteminių transformacijų sritis, valstybės konsultantė, įgyvendinant sisteminius pokyčius, diegiant naujas regioninio ar nacionalinio lygmens strategijas. Irena Blaževičė, socialinių inovacijų srities tyrėja, dirbanti su EBPO, EMES ir kitomis tarptautinėmis tyrimų įstaigomis, „Trukmės“ įmonių grupėje dirba nuo 2022 metų, yra atsakinga už organizacijų vystymą, pokyčių diegimą ir kultūrą.
Taip pat savo patirtimi dalinosi „Trukmė“, „Fabrica Viridis“ | SMP rinkodaros vadovė Reda Salominienė, turinti ilgametę patirtį strateginės rinkodaros srityje, „Trukmės“ Gaminių verslo vadovė Eglė Gaubaitė, atsakinga už inovacijų ir gaminių plėtrą bei „Trukmės“ logistikos vadovas, Gamybos vadovas „Fabrica Viridis“, Gedminas Mitrulevičius, prižiūrintis tiekimo grandines ir gamybos procesus.
Susitikime buvo nagrinėjami organizacijų raidos etapai, lyderystės transformacija bei strategijų keitimosi procesai. Lyderystės ir organizacijos elgsenos brandos skalės modelis apima septynis brandos lygius – nuo oportunisto iki alchemiko, o kiekvienas jų pasižymi skirtinga strategija, struktūra ir darbuotojų įgalinimo principais. Buvo diskutuojama, kaip skirtingi brandos lygiai veikia įmonių strategijas ir organizacinę kultūrą, kokie „Trukmės“ rinkodaros sprendimai buvo esminiai organizacijos transformacijoje bei kaip dalyviai galėjo atpažinti savo organizacijos brandos lygį.
Antroje renginio dalyje verslo atstovai apsilankė „Fabrica Viridis“ gamykloje, kurioje buvo pristatyta inovatyvi baldų gamybos linija. Dalyviai iš arti pamatė, kaip gimsta šiuolaikiški baldai, sužinojo apie gamybos procesus ir įmonės siekį derinti kokybę su tvariais sprendimais.
Renginys suteikė vertingų įžvalgų apie lyderystės modelius ir organizacijų augimo strategijas. Dalyviai džiaugėsi galimybe gilinti savo žinias bei diskutuoti su patyrusiais ekspertais.
*Kviečiame prisijungti prie Marketingo vadovų klubo!
Norinčius tapti Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose veikiančio Marketingo vadovų klubo nariais, maloniai kviečiame susisiekti, susipažinti ir sudalyvauti viename klubo susitikime svečio teisėmis. Daugiau informacijos apie klubą ir kontaktus pasiteiravimui rasite čia.
Sekite naujienas ir nepraleiskite kitų vertingų renginių!