Marketingo vadovų klubo, veikiančio Kauno PPA rūmuose, nariai gilinosi į Kauno miesto ženklo koncepciją, analizavo ženklo ir jo idėjos sklaidą bei pateikė pasiūlymus jam vystyti bei žinomumui didinti. Pagrindinis pasiūlymas – pakoreguoti koncepcijos „Dalinasi“ vartojimo vietą bei techniką. Siūloma šią koncepciją palikti tik leidiniuose, suvenyruose ir kavinių languose (šiuo atveju veiktų kaip rekomendacija); specialiose vietose parengti informacines lenteles su Kauno ženklu ir minimalia informacija bei QR kodu; skirtingomis spalvomis apšviesti skirtingus miesto objektus; sukurti trumpą „virusinį“ filmuką su Kauno ženklo idėja ir patalpinti jį Yuotube bei Facebook paskyrose ir kt. (išsamiau – Pasiūlymai
( 1,81 MB)).
Klubo pasiūlymai perduoti Kauno m. savivaldybės Kultūros skyriaus specialistams.