Gegužės mėnesį Marketingo vadovų klubo nariai domėjosi marketingo naujovėmis. Daugiau nei 15 metų informacinių technologijų bei marketingo srityje dirbantis UAB „Agmis“ direktorius Saulius Kaukėnas su komanda pristatė naujos kartos apklausų įrankį „SurveyJazz“. Netradicinės reklamos sprendimą įmonėms ir originalų šventės atributą asmeniniams vakarėliams „CloudMaker“ pademonstravo klubo narys Paulius Kazakauskas.
„SurveyJazz“ apjungia internetinės ir asmeninės apklausos privalumus ir įgalina planšetės arba išmanaus telefono pagalba pildyti anketas bet kurioje vietoje, nepriklausomai nuo to, ar ten veikia interneto ryšys, ar ne. Įrankis sudaro sąlygas stebėti anketų pildymo procesą ir maršrutus, kuriais juda apklausėjai, bei nuolat matyti anketų rezultatų suvestines. Kiekvienas klubo narys turėjo galimybę asmeniškai išbandyti naująją aplikaciją ir įsitikinti jos teikiamomis galimybėmis.
2015 m. „Kanų liūtų“ reklamos festivalyje apdovanotą kaip efektyviausią lauko reklamos nešiklį „CloudMaker“ klubo nariai stebėjo pavasarėjančiame lauke. Įdomus renginys patraukė ir aplinkinių praeivių dėmesį, kurie stojo žiūrėti iš oro, helio, vandens ir putų mišinio pagamintų debesis primenančių simbolių, fotografavo juos. „Debesys“ gali skristi iki 10 km, kilti iki 1,5 km aukščio ir yra draugiški aplinkai bei žmogui.
Kitame Marketingo vadovų klubo susitikime birželio 9 d. švęsime pirmąjį klubo gimtadienį ir kartu vyks ataskaitinis klubo susitikimas.