Vienos didžiausių avalynės gamintojų Lietuvoje, Kauno bendrovės „Lituanica“ vadovas Kęstutis Deltuva praėjusių metų rezultatus skaičiuoja gana džiugiai: gamyba išaugo apie 18%, finansine išraiška metai buvo geresni apie 20%. Augimą pirmiausia lėmė eksportas.
Pagal užsakymus užsienio užsakovams pagaminta avalynė pardavimus turėtų išauginti ir 2014 m., tikimasi, apie 15%.
„Pernai pasiuvome apie 105.000 porų batų. Šiemet planuojame 120.000–125.000 porų. Toks augimas pagrįstas jau turimais užsakymais eksportui. Jei ir Lietuvoje parduosime daugiau, pardavimai bus geresni, nei suplanuota“, – sako bendrovės, rūmų narės, generalinis direktorius Kęstutis Deltuva.
„Lituanica“ pagal užsakymus gamina ir eksportuoja apie 75% savo produkcijos, daugiausia į Didžiąją Britaniją, Suomiją, Vokietiją, Olandiją ir kt.
Lietuvoje bendrovė valdo ir 8 savo firmines parduotuves, taip pat avalyne prekiauja pavieniai prekybininkai.
Pagal vz.lt