• Naujienos
  • LiMA kviečia į 2 popiečių konferenciją internetu „B2B MARKETINGAS’25“

    Kviečiame jau vasario 19-20 dienomis dalyvauti 2 popiečių konferencijoje internetuB2B MARKETINGAS’25 ir sužinoti, kas laukia B2B marketinge šiemet bei kaip B2B sėkmės istorijas galima pritaikyti savo veiklai!

    KPPAR bendruomenei suteikiama 20% nuolaidą (nuo svečio kainos) su kodu: KPPAR20

    10+ EKSPERTŲ DALINSIS:

    ·       Kokios B2B marketingo naujovės ir tendencijos laukia 2025 m.?

    ·       Kaip adaptuoti B2B strategiją šiems metams?

    ·       Kokiais pardavimų kanalais ir priemonėmis pasiekti verslo klientus?

    ·       Kaip kurti santykių marketingą?

    ·       Kaip išlaikyti klientų lojalumą B2B sektoriuje?

    ·       Ko reikėtų nepamiršti dirbant su B2B? Kokių klaidų nedaryti?

    ·       Kokios B2B renginių tendencijos ir geriausios praktikos?

    ·       Kaip pasiruošti? Kokius namų darbus reikia padaryti 2025 metams?

     

    B2B MARKETINGAS’25 PRENEŠĖJAI IR JŲ TEMOS:

    ·       B2B: Boring to Boring? Reklama verslui stereotipų spąstuose | Tomas Bartninkas, TRUTH. Strategas

    ·       Nuo „Kas toks?” iki „Kada kita kampanija?”: kaip Omnisend atrado savo balsą ir 2x pagerino rezultatus | Pija Ona Indriūnaitė, OMNISEND prekinio ženklo vadovė

    ·       Atkomplikuokime strategiją: B2B prekių ženklų kūrimo taisyklės startuolių ir DI pasaulyje | Edvinas Valikonis, SYNTHESIS CONSULTING GROUP strategas

    ·       Account Based Marketing strategija | Egidijus Pilypas,  EXACASTER bendraįkurėjas, produkto ir marketingo direktorius.

    ·       B2B e-komercija | Radvilas Šeputis, SMP, EVOLVERY partneris ir UNCONDITIONAL AGENCY bendraįkūrėjas

    ·       Kodėl jūsų B2B marketingas neveikia taip, kaip turėtų – ir ką su tuo daryti? | Irmantas Matilionis, SMP, EIKA grupės rinkodaros ir komunikacijos vadovas, LiMA valdybos narys

    ·       „Treatwell“ įvedimas į Lietuvos rinką: pamokos ir patarimai | Marija Senkus, 6LOOPS bendra įkūrėja

    ·       Kaip turinio rinkodarai klestėti turinio pertekliaus amžiuje? | Julius Kaknevičius, WE ARE MARKETING partneris

    ·       El. pašto rinkodara B2B segmente. Kaip ir kada? | Matas Pocius, SMP, NFQ.email padalinio vadovas, LiMA valdybos narys

    ·       Kaip pardavimai gali padėti B2B marketingui? | Lina Gelažnikienė, PARDAVIMŲ AKADEMIJA įkūrėja ir vadovė

    ·       Klientų minčių skaitymas: IT marketingistų paslaptys | Jorė Astrauskaitė, WE ARE MARKETING partnerė

     

    RENGINIO DATA IR LAIKAS: vasario 19 – 20 d. (trečiadienis – ketvirtadienis), 15:00 – 18:00 val.

    DAUGIAU INFORMACIJOS IR REGISTRACIJA: limarenginiai.lt/

Skip to content