• Naujienos
  • Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai stiprina komunikaciją: 2024 m. analizė atskleidžia augimo tendencijas

    Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai (KPPAR) kasmet vykdo savo komunikacijos žiniasklaidoje analizę, siekdami įvertinti viešojo įvaizdžio pokyčius ir informacijos sklaidą. 2024 metais, bendradarbiaujant su Baltijos šalyse pirmaujančiu žiniasklaidos stebėsenos ir analizės bei komunikacijos konsultavimo paslaugų tiekėju „Mediaskopu“, buvo atlikta naujausia analizė, kuri atskleidė reikšmingus augimo rodiklius bei stiprėjančią Kauno PPA rūmų poziciją viešojoje erdvėje.

    Atlikta analizė rodo, kad 2024 metais KPPAR pasiekė rekordinę auditoriją – 245,81 mln. (3 pav.) Tai dar didesnis skaičius nei ankstesniais metais, kas patvirtina nuoseklų organizacijos komunikacijos stiprėjimą ir didėjantį matomumą viešojoje erdvėje. Lyginant pranešimų skaičius nuo 2021 m. iki 2024 m., matyti stabilus augimas. Tai rodo, jog Kauno PPA rūmai aktyviai plečia savo veiklą informacinėje erdvėje, įtraukdami naujus komunikacijos kanalus ir tampa vis labiau atpažįstami tiek nacionaliniu, tiek regioniniu lygmeniu.

     KPPAR įvaizdis ir komunikacijos augimo rodikliai

    2024 metų komunikacijos analizės vizualizacijose (2 pav.) aiškiai matyti, kaip per pastaruosius metus keitėsi KPPAR įvaizdis žiniasklaidoje. Daugiausiai dėmesio sulaukė verslo ir ekonomikos temos, inovacijos, verslo aplinkos gerinimo iniciatyvos bei bendradarbiavimas su savivalda. Didžiausią auditoriją pasiekusios Kauno PPA rūmai naujienos atspindi organizacijos svarbą formuojant regioninę ir nacionalinę ekonominę politiką bei skatinant verslo plėtrą. Ypač didelį susidomėjimą sukėlė ir didžiausią auditoriją pasiekė naujiena apie Kauno PPA rūmams ypatingai svarbų įvykį – 2024 metų birželio 12 dieną vykusią Generalinę asamblėją, kurios metu, naujai 2024–2027 m. kadencijai Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų prezidentu perrinktas Zigmantas Dargevičius, išrinkta taryba bei viceprezidentai.

    Vyraujantys raktažodžiai ir KPPAR asociacijos

    Analizė taip pat pateikia vizualizacijas (9 pav.), kuriose atsispindi su Kauno PPA rūmais dažniausiai sieti būdvardžiai Lietuvos žiniasklaidoje. Tai leidžia aiškiai matyti, kaip formuojasi organizacijos reputacija ir kokiomis savybėmis ji dažniausiai siejama. Be to, palyginus 2023 ir 2024 metų vyraujančius žodžių debesis, matyti, kaip keitėsi komunikacijos turinys ir akcentai.

    Paminėjimai regioninėje žiniasklaidoje

    Svarbi analizės dalis – Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų paminėjimų regioninėje žiniasklaidoje surinkti duomenys. Tai parodo, kaip informacija apie organizaciją pasiskirsto skirtinguose Lietuvos regionuose, kokiuose šaltiniuose ji buvo dažniausiai skelbiama ir kiek žmonių pasiekė. Šie duomenys padeda kurti tolimesnės komunikacijos strategiją, stiprinti ryšius su regioninėmis žiniasklaidos priemonėmis bei efektyviau skleisti informaciją verslo bendruomenei.

    Didėjant informacijos sklaidos apimčiai, Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai siekia dar efektyviau valdyti savo komunikaciją, orientuodamiesi į aktualias verslui temas, inovacijas bei strateginius ekonomikos plėtros klausimus. Nuoseklus įvaizdžio stiprinimas žiniasklaidoje ir auganti auditorija rodo, kad organizacija vis plačiau atliepia verslo lūkesčius, atsakingai ir aktyviai atstovaudama bendriesiems verslo interesams.

    Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai tęsia sėkmingą komunikaciją ir stiprina savo pozicijas žiniasklaidoje. 2024 metų analizė aiškiai parodo nuoseklų augimą, didėjantį matomumą ir reikšmę verslo bendruomenėje. Ateityje, pasitelkdami išsamias įžvalgas ir duomenis, KPPAR toliau tobulins savo komunikacijos strategiją, siekdami dar didesnio poveikio ir skaidrumo informacijos sklaidoje.

Skip to content