• Kaip bendrauti su žiniasklaida

    Kaip bendrauti su žiniasklaida

    Kovo mėnesio Marketingo vadovų klubo susitikime svečiavosi ir įžvalgomis apie bendravimą su žiniasklaida dalijosi Lietuvos ryšių su visuomene specialistų sąjungos tarybos pirmininkė ir bendrovės „OMConsulting“ steigėja Orijana Mašalė.

    Susitikimo metu kalbėta apie tai, kas yra ryšiai su visuomene, kuo jie skiriasi nuo rinkodaros, kaip efektyviai bendrauti su žiniasklaida ir kaip išmatuoti komunikacijos vertę.

    Dažnai ryšių su visuomene ir ryšių su žiniasklaida sąvokos sutapatinamos, tačiau ryšiai su visuomene apima daug daugiau – tai komunikacija ne tik su žiniasklaida, bet su visomis interesų grupėmis, kurios yra svarbios ir kurios turi būti veikiamos (klientai, partneriai, darbuotojai, visuomenė, valdžia ir kt.). Čia išryškėja ir pagrindinis skirtumas tarp ryšių su visuomene ir rinkodaros – ryšių su visuomene atveju visos interesų grupės yra svarbios, o rinkodaroje svarbiausi yra klientai.

    Susitikimo metu daugiausia dėmesio skirta efektyvaus bendravimo su žiniasklaida temai. Lektorė noriai dalijosi patarimais, kaip reikia elgtis ir kaip negalima elgtis komunikuojant su žiniasklaidos atstovais – reikia būti konkretiems, atviriems, neišsisukinėti (bet frazę „jokių komentarų“ vartoti galima), nedaryti spaudimo, vykdyti pažadus, nuolat palaikyti ryšius ir t. t. Žmogus, bendraujantis su žiniasklaida, turi turėti labai „šaltus“ nervus ir nebūti linkęs susierzinti. O. Mašalės teigimu, svarbu nepamiršti, kad žiniasklaida yra verslas ir kad jai pateikta informacija yra tik žaliava, iš kurios gali padaryti bet ką.

    Svarbu atminti – nepakanka gerai dirbti, reikia apie tai kalbėti.

    Kitas Marketingo vadovų klubo susitikimas tema „Marketingo KPI matavimas“ vyks balandžio 14 d.




Skip to content