Kovo 17 d. Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai ir tarptautinė organizacija AIESEC sukvietė verslo bendruomenę į informacinę popietę „Naujos galimybės. Kaip užkariauti užsienio rinkas?“ Renginio metu AIESEC atstovai Mykolas Mickus ir Simonas Lažinskas pristatė verslo plėtros programą, veikiančią 126 šalyse.
Bendraudamos su užsienio klientais, Lietuvos įmonės dažnai susiduria su kalbos barjero, rinkos ar kultūros neišmanymo problemomis. Jauni specialistai iš įvairių pasaulio šalių, turintys patirties pardavimų, marketingo srityse bei puikiai išmanantys savo šalies rinką, kultūrą bei mokantys vietinę kalbą, atvykę į Lietuvos įmones, padeda joms rasti partnerių savo gimtosiose šalyse bei pasiekti norimų eksporto plėtros rezultatų. Programos metu pasirūpinama stažuotojo integracija, apgyvendinimu, dokumentacijos tvarkymu bei socialine įtrauktimi. Suteikiama galimybė gauti naudingos informacijos apie užsienio šalių rinkas, jos žaidėjus, vyraujančias tendencijas ir konkurencijos lygį.
Savo asmenine patirtimi dalijosi rūmų narys – programinės įrangos kūrimo mobiliems įrenginiams UAB „Telesoftas“ direktorius Algirdas Stonys ir Rafael Dugue Estrada iš Brazilijos, padedantis Lietuvos įmonei „Baltic Car Equipment“ plėstis į Pietų Amerikos rinką.