• Naujienos
  • Eksportuotojų klubo susitikimas AB „Kauno Baltija“

    Eksportuotojų klubo susitikimas AB „Kauno Baltija“

    AB „Kauno Baltija“ ilgametė istorija ir sėkmė įsitvirtinant užsienio rinkose sudomino Kauno PPA rūmų Eksportuotojų klubo narius. Susitikimas bendrovėje užtruko beveik keturias valandas. Kitų įmonių eksporto vadovus ir vadybininkus domino gamybos ir kokybės kontrolės organizavimas, prekės ženklo kūrimas ir jo pristatymas užsienio rinkose, dalyvavimo parodose patirtis, partnerių paieška ir kt.

    Pasak AB „Kauno Baltija“ generalinio direktoriaus Vido Butkaus, įmonė yra viena didžiausių ir ilgiausiai veikiančių moteriškų viršutinių rūbų gamintojų Lietuvoje, įkurta 1940 m. Pagrindinė buveinė ir gamybos cechas yra Kaune, dar keturios dukterinės gamybos įmonės yra kituose Lietuvos miestuose. Iš viso gamybos patalpos užima apie 15 000 kv.m, triūsia beveik 500 dirbančiųjų.

    Įmonė specializuojasi vidutinės ir aukštesniosios mados – kasdienių drabužių, kokteilių, vakarinių suknelių, modernios klasikos ir verslo drabužių moterims siuvimo srityse (suknelės, palaidinės, sijonai, kelnės, striukės, kostiumai, paltai ir t.t.) . Per metus joje pagaminama 700 000 rūbų. Didžioji produkcijos dalis eksportuojama į Didžiąją Britaniją Prancūziją, Švediją, Suomiją.

    „Kauno Baltija“ be didelių sukrėtimų ir pavojingų audrų išgyveno visas pastarųjų kelių dešimtmečių griūtis. Kauno siuvimo įmonė buvo pirmoji sovietinėje sąjungoje, gavusi užsienio kontraktą – tai buvo pirmas žingsnis į Švedijos rinką. Ilgainiui švedai tapo vienais pagrindinių užsakovų. Tai buvo pirmos labai reikalingos pamokos, kaip atsižvelgti į užsakovo poreikius ir profesionaliai įvykdyti užsakymus, kaip, kur ir už kiek parduoti paslaugas ir panašiai, – prisimena 22 metus, iš jų 16 metų – komercijos ir 4 pastaruosius metus – generaliniu direktoriumi dirbantis Vidas Butkus. – Žlugus sovietinei sistemai ir dingus milijoniniams valstybiniams užsakymams, įmonė jau turėjo tris užsienio partnerius – švedus, suomius, vokiečius. Tai buvo ilgalaikiai mūsų partneriai – su jais bendradarbiavome 10-12 metų. Kai užsakovai iš Europos nubėgo į Kiniją, „Kauno Baltija“ taip pat sugebėjo išsilaikyti. O dabar užsakovai jau grįžta Europon.“

    99 proc. produkcijos iškeliauja į užsienio rinkas. Bendrovė siuva žinomiems prekėms ženklams, Lietuvoje įsigyti „Kauno Baltijos“ gaminių – itin reta galimybė.

    Bendrovė antrus metus kuria savo prekės ženklų istoriją. Kiekvienais metais sukuriama po dvi – pavasario-vasaros ir rudens-žiemos kolekcijas su „LOULU ET TU“ ženklu. Kiekvieną jų sudaro po 80 modelių. Išskirtiniai jų bruožai – subtili elegancija ir moteriškumas. Audiniai atkeliauja iš viso pasaulio – Prancūzijos, Italijos, Pietų Korėjos, Didžiosios Britanijos ir t.t.

    Įmonė bene pirmoji pasaulyje pradėjo taikyti 3D technologiją modeliuojant sudėtingus viršutinius drabužius. Iki šiol ji taikyta siuvant paprastesnius apatinio ir sportinio trikotažo gaminius.

    Eksportuotojų klubo nariams buvo pristatytos ateinančio sezono mados tendencijos, jų kūrimo paslaptys.










Skip to content