• Naujienos
  • Dalyvavimas tarptautinėse parodose padėjo surasti naujus partnerius 11 – oje pasaulio šalių. Tvaraus prekės ženklo „SOLIDU“ sėkmės istorija.

    UAB „Shapemetics“, gaminanti prekės ženklo „SOLIDU“ kietąją kosmetiką, šiemet vėl stiprino savo pozicijas užsienio rinkose. Prie to ženkliai prisidėjo ir dalyvavimas Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų  projekte „Naujos Galimybės LT. Eksporto rinkų plėtra dalyvaujant tarptautiniuose renginiuose užsienyje“. Jo dėka įmonė nuo 2019 metų turėjo galimybę su finansavimu dalyvauti tokiose tarptautinėse kosmetikos parodose užsienyje kaip „Eco Life Scandinavia“ Švedijoje, „Cosmoprof Worldwide Bologna“ Italijoje bei „Beauty World Middle East“, vykstančioje Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Dubajuje. Šių parodų metu užmegzti  vertingi kontaktai suteikė galimybę  atrasti naujų partnerių bei pasirašyti sutartis su distributoriais bei mažmeninių tinklų atstovais net iš  11 pasaulio šalių.

    Prieš 5 metus sukurtas natūralus ir tvarus prekės ženklas savo idėja bei išpildymu buvo visiška naujovė Lietuvoje, mat įmonės įkūrėja Vaiva Žvirblytė nusprendė gaminti Lietuvoje neįprastą naudoti kietąjį šampūną ir kondicionierių. Ši idėja, kilusi keliaujant po Azijos šalis, tapo puikia verslo pradžia.

    Pirmiausiai kietieji šampūnai, kaip unikalios dovanos, buvo gaminami šeimos nariams, vėliau – pristatyti kalėdinėse mugėse bei vietiniuose renginiuose Lietuvoje, o 2019 metais – ir tarptautinėje organiškos kosmetikos parodoje Švedijoje.

    Klientams naujas rinkoje atsiradęs produktas patiko, todėl jie vis sugrįždavo nusipirkti „SOLIDU“ sau arba savo artimiesiems. Štai kaip prekinis ženklas lėtai, bet užtikrintai užsiaugino ištikimų klientų būrį ir virto žinomiausia kietąją kosmetiką gaminančia įmone Lietuvoje.

    Produkto tvarumui įmonė skiria visą savo dėmesį: gaminiuose naudoja tik veikliąsias medžiagas, nenaudoja vandens ar plastiko. Atsisakius vandens produktuose, jų tūris sumažėja net iki 80 % – taip įmonės klientai ne tik gauna geriausios kokybės gaminį, bet ir prisideda prie transporto į aplinką išmetamų teršalų kiekio mažinimo.

    Produkto pakuotė – tokia pat tvari, kaip ir produktas. „SOLIDU“ produktai supakuoti inovatyviose dėžutėse, pagamintose iš bambuko drožlių, krakmolo ir natūralios anglies. Dėžutės juoda spalva išgaunama iš natūralios anglies ir be sintetinių dažų. Išnaudojus viduje esantį gaminį, pakuotės nereikės mesti į šiukšliadėžę – ji gali būti saugiai dedama į komposto dėžę arba tiesiai į žemę, kur taps maistine medžiaga dirvai.

    Produkto bei pakuotės išskirtinumas, idėjos originalumas bei unikalus dizainas lėmė produkto sėkmę ir užsienio rinkose. Šiuo metu įmonės produkciją galima įsigyti 24-iose skirtingose šalyse. Partnerius JAV, Šveicarijoje, Suomijoje, JAE, Nyderlanduose, Švedijoje, Kipre, Graikijoje, Italijoje bei Honkonge pavyko surasti dalyvaujant Kauno PPA rūmų projekte „Eksporto rinkų plėtra dalyvaujant tarptautiniuose renginiuose užsienyje.

    UAB „Shapemetics“ vadovė Vaiva Žvirblytė teigia, jog „SOLIDU“ prekės ženklas nuo pat pradžios buvo kurtas galvojant ne tik apie Lietuvos, bet ir apie eksporto rinkas. Todėl tarptautinė plėtra buvo planuotas ir apgalvotas žingsnis, kurio įmonė ėmėsi iškart, kai tik atsirado tokia galimybė. „SOLIDU“ įkūrėja džiaugiasi, jog produktą šiltai sutinka klientai iš tokių tolimų šalių kaip JAV, Kuveitas ar Taivanas. Lietuvių kurta produkcija kokybe nenusileidžia ar net pralenkia daugelį panašių prekinių ženklų, o pakuotė ir aplinkai draugiškas produkto konceptas dėl savo išskirtinumo nuolat sulaukia komplimentų. Ji neabejoja, jog netolimoje ateityje „SOLIDU“ produktai atsidurs ant didžiųjų užsienio prekybos tinklų lentynų.

Skip to content