• Naujienos
  • Atvirų durų diena

    Atvirų durų diena

    „Rūmai sutelkia pažangiausią, socialiai atsakingą verslą kartu kalbėtis apie problemas, formuoti bendrą poziciją, konstruktyviai teikti ją valdžios institucijoms atstovaujant bendriesiems verslo interesams. Rūmai yra ir žinių šaltinis“, – lapkričio 25-ąją atvirų durų dienos dalyviams pasakojo Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų prezidentas Benjaminas Žemaitis.

    „Lietuvoje įregistruota apie 800 įvairiausių verslo asociacijų, tad pasirinkimas platus. Pati seniausia pasaulyje, veikianti daugiau kaip 400 metų, yra rūmai. Jų funkcijos nepakito per amžius – tai verslo savivalda ir paslaugos verslui. Pasaulyje veikia 13 tūkstančių, Europoje – 1706 prekybos ir pramonės rūmai. Per juos vyksta platūs informacijos mainai ir tinklaveika. Rūmai sukaupę nemažą socialinės partnerystės patirtį, ypač profesinio rengimo srityje. Nuo 1997 m. įvykdyta apie 130 europinių projektų, kurių naudos gavėjai yra rūmų nariai, regionas. Ši organizacija apima visą spektrą verslininkų – nuo didžiųjų“Lifosos“ ir „Achemos“ iki parduotuvės Šakiuose“, – vizitinę rūmų kortelę potencialiems bendruomenės nariams pristatė generalinis direktorius Vytautas Šileikis, pabrėždamas, kad tik verslo, valdžios ir akademinės bendruomenės dialogas kuria sėkmės istorijas.

    UAB „Interjero elementai“ vadovas Giedrius Bučas narystę rūmuose iliustravo sporto klubo pavyzdžiu: „Kai nusiperkate abonementą į sporto klubą, juk einate sportuoti, treniruotis. Vien nuo to, kad įsigijote abonementą, sveikatos gi nepadaugės – reikia lieti prakaitą. Taip ir rūmuose. Jei įstojote į rūmus, turite dalyvauti, naudotis rūmų teikiamomis plačiausiomis galimybėmis.“

    Advokatų profesinės bendrijos „Magnusson ir partneriai“ atstovė, advokatė Giedrė Petrulevičienė pabrėžė, kad rūmai yra galimybė tapti matomu ir žinomu, užmegzti dalykinius ilgalaikius kontaktus, naudotis žiniomis, įgyti pasitikėjimo, padidinti savo verslo svorį, lengviau atverti valdžios duris.

    UAB „SDG kodas“ direktorius Saulius Kubertavičius susirinkusiems papasakojo konkretų pavyzdį, kaip rūmai padėjo surasti partnerius Prancūzijoje, ir tai tapo sėkmingo verslo bendradarbiavimo istorija, o bendrovė klientams pateikė labai reikalingą darbo priemonę.

    Vėliau į dalyvių klausimus neformalioje aplinkoje atsakė rūmų darbuotojai, klubų atstovai, rūmų nariai.








Skip to content