• Naujienos
  • Paroda „Rinkis prekę lietuvišką 2019”: naujausi gaminiai, rinkos aktualijos ir eksporto pamokos

    Mūsų šalies produkcija niekuo nenusileidžia, o dažnai ir lenkia pagamintą užsienyje – tuo dar kartą galėsime įsitikinti jau 11-ąjį kartą organizuojamoje lietuviškų prekių ir paslaugų parodoje„Rinkis prekę lietuvišką 2019“. Spalio 11–13 d. Kauno „Žalgirio“ arenoje vyksiančio renginio lankytojai galės iš arti susipažinti su daugiau nei 250-ies Lietuvos gamintojų produkcija, pirmieji pamatyti pačius naujausius gaminius, daugiau sužinoti apie įvairias socialines iniciatyvas ir Lietuvos rinkos aktualijas.

    „Džiaugiamės, kad kiekvienais metais parodoje dalyvauja gausus būrys Lietuvos gamintojų, o lankytojai gali susipažinti su vis platesniu produkcijos ir paslaugų ratu. Parodoje siekiame pristatyti šalyje sukuriamus gaminius, skatinti lietuviškų produktų vartojimą, stiprinti šalies gamintojų ir tiekėjų bendradarbiavimą. Pastebime, jog pirkėjai vis noriau renkasi lietuvišką produkciją, įvertina ne tik jos kokybę, bet ir įdėtas pastangas, teigiamas emocijas“, – sako parodos organizatoriaus UAB „Ekspozicijų centras“generalinis direktorius Erikas Piskunovas.

    Renginys, organizuojamas kartu su Lietuvos pramonininkų konfederacija, Kauno krašto pramonininkų ir darbdavių asociacija,žada stebinti įvairiapusiškumu: naujų produktų degustacijomis, kosmetikos ir buitinės chemijos naujovėmis, moderniais sprendimais būstui ir interjerui, čia įsikursiantis „Mados pasažas“ – aprangos ir aksesuarų įvairove. Parodoje veiksiančioje „Socialinio verslo prekybos arkos“ erdvėje dalyviai kvies susipažinti su socialiniais verslais, dalyvauti edukacinėse veiklose ir skatins lankytojus tapti socialinės ekonomikos dalimi: ne aukojant, o įsigyjant reikiamas prekes prisidėti prie socialinių problemų – aplinkosaugos, visuomenės sveikatos, socialinė atskirties, bendruomenių užimtumo, lygių galimybių užtikrinimo – sprendimo.

    Puoselėjant tradicijas, organizuojamas iš anksto paskelbtas „Rinkis prekę lietuvišką 2019“ pristatomų produktų konkursas dėl geriausiųjų vardo. Konkurse medaliai bus išdalinti maisto ir gėrimų, tekstilės ir aprangos, kosmetikos, buitinės chemijos bei sprendimų būstui kategorijoms. Produktus atidžiai vertins įvairių valstybinių ir privačių institucijų, asociacijų vadovai, profesoriai ir savo srities žinovai. Nugalėtojai bus skelbiami parodos atidarymo metu.

    Parodoje netrūks ir edukacinės veiklos. Jos metu Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų rengiamas forumas „Eksporto kodas. Ko nerašo vadovėliai?“ kvies visus, norinčius plėsti savo verslą užsienyje, semtis eksporto patirties iš patyrusių įmonių. Patirtimi, sėkmingo eksporto istorijomis dalinsis UAB „Biok“, UAB „Helisota“, UAB „Axioma Metering“, UAB „Rūta“ ir kitų įmonių atstovai. Neuromarketingo naujausių tyrimų rezultatais ir tuo, kaip juos galima pritaikyti versle, dalinsis Kauno technologijos universiteto tyrėja, neurinkodaros specialistė Eglė Vaičiukynaitė, vyks sveikatinimo paslaugų ekspertų diskusija apie paslaugų eksportą. Renginyje taip pat bus galimybė daugiau sužinoti apie tarptautinį inovacijų ir mokslinių tyrimų projektą „Maisto inovacijos Pietų Baltijos regione“. Projekto komanda pristatys vykdomą veiklą, jos rezultatus bei Lietuvos įmonių gerąsias patirtis, kuriant ir diegiant inovacijas maisto sektoriuje.

    Šiemet pirmąjį kartą parodų istorijoje realiu laiku bus kuriama pavyzdinė parodos „Rinkis prekę lietuvišką“ elektroninė parduotuvė. Su parodos dalyvių gaminiais dirbs elektroninės komercijos sprendimų įmonės „Invertus“ komanda: profesionalus daiktų fotografas, turinio kūrėjas bei programuotojas. Visas profesionalios el. parduotuvės kūrimo procesas bus demonstruojamas dideliuose ekranuose, taip suteikiant naudingų žinių apie el. komercijos galimybes tiek parodos dalyviams, tiek lankytojams.

    „Paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ jau tapo gražia tradicija, kurioje lankytojai gali susipažinti su Lietuvos rinkos naujovėmis, įsigyti jau pamėgtų gaminių ir maloniai bei turiningai praleisti laiką. Tuo tarpu parodos dalyviai gali gyvai pabendrauti su potencialiais klientais, geriau suprasti jų lūkesčius, pasitikrinti, kaip atrodo bendrame rinkos kontekste ir, žinoma, pasidalinti patirtimi bei užmegzti naujų naudingų kontaktų“, –sako E. Piskunovas ir kviečia apsilankyti jau spalio viduryje vyksiančioje parodoje.

    Organizatorių informacija

Skip to content