• Pandemija – ne kliūtis įmonės plėtrai: lietuviška prekės ženklo „You&Oil“ kosmetika tampa pripažįstama visame pasaulyje

    UAB Biokosmetikos manufaktūra, gaminanti prekės ženklo You&Oil kosmetiką, šiais metais ir vėl augo, stiprindama savo pozicijas ne tik vietinėje bei jau atrastose eksporto rinkose, bet ir įsitvirtindama naujose. Prie to ženkliai prisidėjo ir dalyvavimas Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų inicijuotame projekte „Eksporto rinkų plėtra dalyvaujant tarptautiniuose renginiuose užsienyje“. Jo dėka įmonė nuo 2018 metų turėjo galimybę su finansavimu dalyvauti tokiose tarptautinėse kosmetikos parodose užsienyje kaip “Eco Life Scandinavia” Švedijoje, “Cosmoprof Worldwide Bologna” Italijoje, ekologiškos kosmetikos parodoje “Vivaness” Vokietijoje bei “Beauty World Middle East”, vykstančioje Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Dubajuje. Šių parodų metu užmegzti vertingi kontaktai suteikė galimybę  atrasti naujų partnerių bei pasirašyti sutartis su distributoriais Suomijoje, Rusijoje, Slovakijoje, Mongolijoje ir netgi Kosta Rikoje.

    Kuo užsienio užsakovus patraukia šis lietuviškas prekės ženklas, atradęs savo klientus jau 25-iose pasaulio šalyse? UAB „Biokosmetikos manufaktūra“ įkūrėja ir vadovė Birutė Drungilienė teigia, kad jų gamykla – tai vieta, kur gamta susitinka su mokslu. Dar 2013 metais, pradėjus gilintis į produktų sudėtį, ji buvo priblokšta, kiek rinkoje daug kenksmingų kasdienių produktų, todėl pasiryžo leistis į sudėtingą, tačiau naudingą kelionę, kad sukurtų sveiką, ekologišką alternatyvą, sutelkiant dėmesį į tai, kas iš tikrųjų veikia. Vedama kūrybiškumo, smalsumo ir noro padėti kitiems, ji siekė sukurti įmonę, kuriančią švarius produktus, skirtus išgydyti ir išspręsti realias problemas.

    Birutė pritraukė aistringą talentingų mokslininkų komandą ir nusprendė pakeisti sveikatingumo industriją iš apačios į viršų. Bendrovė pradėjo gauti vienos kilmės augalus, kad išgautų visą naudingų maistinių medžiagų spektrą, nieko nepalikdama. Visi naudingi riebalai, baltymai, vitaminai ir amino rūgštys lieka buteliuke – kaip ir turėtų. Vadovauti įmonei, gaminančiai tokius ekologiškus, tvarius ir be priedų mišinius, nėra lengva, tačiau iki šiol bendrovė yra vaikų ir suaugusiųjų sveikatingumo sektoriaus lyderė bei pasaulinių naujovių ir alternatyvaus gydymo pavyzdys. Ekologiškos, augalinės kilmės grožio ir sveikatingumo bendruomenės nuo Amerikos iki Azijos šalių myli ir pasitiki įmonės kuriamais produktais, apdovanojimus pelniusiomis formulėmis bei pakuotėmis.

    Siekdama išlaikyti savo formulių galią ir efektyvumą, įmonė griežtai kontroliuoja tiekimo grandinę bei teikia pirmenybę tiek sertifikuotiems ekologiškiems, tiek laukinių derlių produktams, o norėdama padidinti ingredientų biologinį prieinamumą, naudoja mikrokapsuliavimo ir hidrolizavimo technologiją.

    Tvarumas – viena iš kertinių įmonės vertybių. Žaliavos Vilniuje kuriamai kosmetikai tiekiamos tik iš vietinių ir Europos tiekėjų. Visiems buteliukams naudojamas stiklas, o ne plastikas. Įmonės grožio veido kaukės pagamintos iš biologiškai skaidžios augalinės celiuliozės, o ne iš sintetinių medžiagų, gaminami preparatai yra biologiškai skaidūs – jie nepadarys žalos vandenynams, po to, kai  nuplausite  juos nuo odos. Įmonė niekada nebandė savo produktų su gyvūnais, o jos būstinė įsikūrusi pastatų komplekse, kuriame tvari energija sertifikuota pagal ISO.

    Spalio mėnesį prekės ženklo You&Oil kūrėjai vėl dalyvavo tarptautinėje kosmetikos sektoriaus parodoje Dubajuje „Beauty World Middle East“, kurio stendą organizavo Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai. Paroda buvo sėkminga ir stendas sulaukė didžiulio užsieniečių susidomėjimo.

    Šiuo metu projekto „Eksporto rinkų plėtra dalyvaujant tarptautiniuose renginiuose užsienyje“ dėka įmonė ruošiasi jau trečiąjai tarptautinei natūralios kosmetikos parodai “Vivaness 2022”, kuri vyks 2022 metų vasario mėnesį Niurnberge, Vokietijoje. Ši paroda pasižymi itin griežtais produktų sudėties bei pakuotės reikalavimais – stendus šioje parodoje gauna vos keletas preciziškai atrinktų kosmetikos gamintojų iš Lietuvos, o parodoje dalyvaujantys distributoriai pasižymi dideliu reiklumu produkto natūralumui bei ekologiškumui.

    Projekto „Eksporto rinkų plėtra dalyvaujant tarptautiniuose renginiuose užsienyje“ pagalba atrinkti Lietuvos kosmetikos gamintojai nuo 2018 metų turi galimybę gauti dalinį finansavimą stendo tarptautinėse parodose kaštams padengti. Tai suteikia galimybę pristatyti lietuvišką produkciją užsienio klientams, surasti naujų pirkėjų, tiekėjų, partnerių bei būti matomiems tarptautinėse rinkose. Nuo projekto pradžios  Lietuvos gamintojai, dalyvaujantys šiame projekte, sudarė daugiau nei 30 bendradarbiavimo sutarčių  su užsienio kompanijomis  dėl Lietuviškos kosmetikos platinimo įvairiose pasaulio šalyse.

Skip to content