Kolegos iš Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) gruodžio 1 d. kviečia į didžiausią marketingo konferenciją LiMA DAY LIETUVA’21! ir dovanoja Jums specialią 20% nuolaidą nuo galiojančios bilieto kainos! Jūsų nuolaidos kodas: KPRAR20, registracija: www.limaday.lt
Ateitis – subjektyvi ir sunkiai prognozuojama. Tendencijų sekimas gali padėti ją nuspėti ir lengviau formuluoti verslo strategiją, greitai prisitaikančią prie nuolat kintančios šiuolaikinės visuomenės, jos poreikių ir inovacijų.
Visgi, nėra vieno universalaus recepto verslo sėkmei, todėl kuriant kitų metų planus reikia gebėti atsirinkti sau tinkamas tendencijas, jas miksuoti, eksperimentuoti ir priimti atsakomybę už savo sprendimus.
Kviečiame apie tai, kokie bus 2022-ieji padiskutuoti su marketingo, komunikacijos ir visa verslo benduomene! Susitikime jau 12-ą kartą organizuojamoje didžiausioje marketingo konferencijoje „LiMA Day Lietuva ’21. New Year“.
Konferencijoje Jūsų lauks:
· 1000+ Marketingo, komunikacijos ir verslo atstovų;
· 14+ Ekspertų pranešimų ir sėkmės pavyzdžių;
· 300+ Minučių ekspertų pranešimų ir sėkmės pavyzdžių.
Vilniaus oro uosto konferencijų centre ir internetu savo patirtimi, sėkmės pavyzdžiais ir įžvalgomis apie marketingo tendencijas dalinsis net 15 marketingo ir verslo profesionalų iš Lietuvos bei užsienio šalių:
· ACTNOW VENTURES įkūrėjas ir partneris, startuolių treneris M Wallace Green – Decoding the „Triple Top Line“
· APCO WORLDWIDE direktorė Daniella Lebor – Communicating in a post-truth world: misinformation and how to counter it
· BEATOS VIRTUVĖ prekės ženklo kūrėja Beata Nicholson ir BEATOS VIRTUVĖ direktorė Odeta Bložienė – Ką daryti verslui, kai už vertybinius pasirinkimus visuomenė apdovanoja vienos žvaigždutės vandeta?
· DAKTARAS DESERTAS bendraįkūrėjas Marius Dijokas – Daktaro Deserto receptai
· HUNGRY SCOUT strateginės rinkodaros konsultantas Gediminas Galkauskas – E-komercija: kaip parduosime kitais metais?
· Reklamos kūrėjas Tomas Ramanauskas – 2022: kas bus seno?
· NORD SECURITY marketingo vadovė Toma Sabaliauskienė – 12 išbandytų sprendimų efektyviam marketingui 2022-aisiais
· FABULA RUD PEDERSEN GROUP partneris ir valdybos pirmininkas Mykolas Katkus – Kaip mes tapome futbolo sirgaliais?
· GREAT & GOLDEN dizaino vadovė Gabija Platūkytė-Azarevičė – Pokyčio dizainas
· INSPIRED UM partneris ir verslo plėtros vadovas Domantas Gailius – Tvarumas ir mokslas reklamoje arba kodėl ne visos istorijos yra geros istorijos?
· ADDRAMA vadovė Laura Domarkė – Nuo kitų metų soc. tinkluose komunikuosiu atsakingai
· CAPTION, VENUDU.LT vadovas Karolis Rimkus – Trūksta nebe klientų, o darbuotojų. Ką dėl to daryt marketingistui?
· HAVAS CREATIVE ir SOMA AGENCY vadovas Arijus Žakas – Pavojingiausi marketingo priešai – prognozės ir tendencijos
· SYNTHESIS CONSULTING GROUP partneris strategas Andrius Grigorjevas – Kaip jungti tendencijas?
Jums suteikiama 20 proc. nuolaida bilietams! Jūsų nuolaidos kodas: KPRAR20 (registracijos formoje nuolaidos kodą įvesti į nuolaidos laukelį).
Daugiau informacijos apie renginį ir registracija: www.limaday.lt