• Naujienos
  • Marketingistai ir reklamos specialistai gilino žinias apie SEO

    Marketingo vadovų klubas pakvietė klubo narius ir norinčius jais tapti į susitikimą, kurio metu buvo trumpai pristatyti klubo planai ir temos kuriomis bendrausime 2020 metais. Visiems susirinkusiems marketingo vadovų klubas suteikė galimybę dalyvauti SEO mokymuose, skirtuose marketingo specialistams, įmonių vadovams ir tiems, kurie administruoja savo ar įmonės svetainę.

    Mokymų metu dalyviai susipažino su SEO procesu ir kaip jį naudoti, kad 2020 metais interneto svetainę aplankytų daugiau potencialių klientų. Mokymų lektorius Ramūnas Bruzgys, vienos pirmųjų SEO agentūrų Lietuvoje įkūrėjas, SEO mokymų kūrėjas ir Baltijos technologijų instituto skaitmeninės rinkodaros programos dėstytojas papasakojo kas yra SEO ir ar jis reikalingas verslui, supažindino su „Google“ reitingavimo faktoriais bei atskleidė kodėl kartais svetainė nekyla paieškos sistemose.

    Renginyje kalbėta apie tai, nuo ko pradėti puslapio optimizavimą bei kokie yra nemokami „Google“ įrankiai, kurie parodytų, kiek žmonių ir kaip rado įmonės svetainę bei kiek iš jų tapo įmonės klientais. Optimizuojant puslapį svarbu žinoti kokias frazes naudoja potencialūs klientai, kad rastų konkrečias paslaugas ar parduodamas prekes. Mokymų lektorius atskleidė ir tai, ko reikia, kad svetainė atsidurtų „Google“ TOP 10 (ir ten išbūtų ilgai be papildomo darbo) bei kaip planuojant pardavimus ar marketingo kampanijas sužinoti paieškų tendencijas „Google“ paieškoje.

    Mokymų žinios neretai būna aktualios tik tam tikrą laiką, todėl susirinkusiems dalyviams R. Bruzgys patarė ką jau šiandien jie gali lengvai pakeisti savo svetainėje ir gauti geresnius rezultatus iki naujųjų metų. Siekiant, kad straipsniai, produktų ar paslaugų aprašymai paieškos sistemoje atsidurtų aukščiau, svarbu žinoti kaip juos rašyti. Be to, R. Bruzgys perspėjo, kad „Google“ kai kuriais atvejais taiko nuobaudas ir pasidalino patirtimi kodėl taip nutinka bei patarimais kaip to išvengti.

    Kaip visada, Ramūno pranešimuose buvo daug praktinių patarimų, o skaidrėse – „žingsnis po žingsnio“ gidų, kurie yra kaip „IKEA“ gidai savarankiškam SEO optimizavimui. Per 10 karjeros metų jam teko optimizuoti šimtus svetainių ir savo žiniomis pasidalinti su daugybę studentų, verslininkų ir rinkodaros entuziastų (galite paskaityti studentų atsiliepimus jų sukurtame puslapyje www.AciuRamunai.lt). Laisvalaikiu rašo straipsnius savo „spausk čia“ tinklaraštyje, kur atvirai dalijasi savo rinkodaros ir el. verslo eksperimentais.

    Kadangi renginys sulaukė labai didelio susidomėjimo, lektorius su visais renginyje dalyvavusiais ir negalėjusiais dalyvauti dalinasi nuoroda į mokymų pranešimo skaidres, kurios kaip jau minėta „žingsnis po žingsnio“ atskleidžia net ir tai, kaip susikurti savo SEO kampaniją neturint žinių ir tam skirto biudžeto.

    Skaidres ir papildomą medžiagą rasite čia: https://spauskcia.lt/chamberseo

    Marketingo vadovų  klubo tikslas – profesinės informacijos sklaida, narių kompetencijos kėlimas, kūrybinių sprendimų skatinimas, dalijimasis žiniomis ir patirtimi. Klubo nariai renkasi kartą per mėnesį, dalijasi turima patirtimi, diskutuoja aktualiomis temomis, kelia kompetenciją ir skatina kūrybinius sprendimus, kviečia į svečius marketingo srities žinovus ir gilina savo žinias. Maloniai kviečiame tapti Marketingo vadovų klubo nariu! Daugiau informacijos apie Marketingo vadovų klubą ir klubo naujo nario anketą rasite čia.

     

     

Skip to content