• Naujienos
  • LiMA kviečia kelti marketingo kompetencijas tarptautiniu mastu

    Globalėjantis verslas reikalauja nuolat tobulinti savo žinias ir kompetencijas, todėl tarptautiniu mastu pripažįstama marketingo kvalifikacija atveria dar didesnes galimybes sėkmingam profesiniam augimui.

    Mūsų partneriai LiMA organizuoja tarptautinį marketingo sertifikavimą ir kviečia kelti marketingo kvalifikaciją! Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų nariams suteikiama 100 eur nuolaida kursams nuo galiojančių kainų su kodu KPRAR100.

    Jau 6-us metus LiMA kartu ISM Vadybos ir ekonomikos universitetu vykdo tarptautinį marketingo sertifikavimą pagal Nyderlandų modelį ir rengia 4–5 mėnesių trukmės kvalifikacinius kursus marketingo specialistams ir vadovams.

    Išlaikius egzaminus suteikiamas tarptautinis marketingo kvalifikacinis laipsnis ir įteikiami 3 diplomai: LiMA ir tarptautiniai NIMA diplomas bei Europos marketingo konfederacijos EMC sertifikatas.

    Šį pavarį kursai organizuojami gyvai ISM universitete su tiesiogine transliacija per MsTeams, todėl ypač patogi galimybė mokytis per nuotolį, jei nėra galimybės atvykti į paskaitas (ypač tinka gyvenant ne Vilniuje!)

     

    PLAČIAU APIE KURSUS:

    LiMA A marketingo specialisto kursai

    Kursai skirti: įvairių sričių darbuotojams, specialistams, stokojantiems sisteminių – teorinių marketingo žinių arba siekiantiems jas įtvirtinti.

    Programa:

    • 64 ak.val. trukmės, 18 paskaitų specialisto kvalifikaciniai kursai;
    • Kursų metu nagrinėjamos temos: vartotojų elgsena, rinkos segmentavimas, rinkos tyrimai, marketingo kompleksas (produktas, prekės ženklas, kaina, paskirstymas, integruota rinkodaros komunikacija), skaitmeninis marketingas, B2B marketingas, konkurentų analizė, marketingo rodiklių valdymas;
    • Dėsto 7 kompetentingi ISM universiteto dėstytojai: Dr. Dominyka Venciūtė, Dr. Lineta Ramonienė, Benas Adomavičius, Kristina Maikštėnienė, Evelina Trapp, Elzė Rudienė, Dr. Indrė Brazauskaitė;
    • Artimiausių kursai – 2022 m. vasario 17 d. – 2022 m. birželio 8 d.

    Plačiau apie kursus: https://lima.lt/lt/sertifikavimas/apie_lima_a.html

    LiMA DIGITAL skaitmeninio marketingo specialisto kursai

    Kursai skirti: siekiantiems kompleksinių ir praktinių skaitmeninio marketingo žinių ir kompetencijų.

    Programa:

    • 64 ak. val. trukmės, 14 paskaitų, 4 praktinių užduočių konsultacijų, 2 workshopų kvalifikaciniai kursai;
    • Kursų metu nagrinėjamos temos: skaitmeninės rinkodaros strategija, reklama internete (Facebook ads, Google ads), paieškos platformų rinkodara SEO, el. pašto rinkodara, interneto svetainių konversijų optimizacija, socialiniai tinklai: Facebook, Instagram, LinkedIn, turinio kūrimas, vaizdinė ir tekstinė komunikacija;
    • Kursų metu rengiamos praktinės užduotys ir darbai analizuojant jūsų įmonės skaitmeninį marketingą ir jo potencialą;
    • Dėsto 8 kompetentingi skaitmeninio marketingo profesionalai: Domantas Širvinskas, Simas Šarmavičius, Laura Domarkė, Gintarė Surgutanovienė, Matas Pocius, Adomas Jazdauskas, Gediminas Brencius, Igoris Voičenica;
    • Artimiausi kursai – 2022 m. kovo 10 d. – 2022 m. birželio 22 d.

    Plačiau apie kursus: https://lima.lt/lt/sertifikavimas/digital.html

    LiMA B marketingo vadovo kursai

    Kursai skirti: įmonių arba skyrių vadovams, marketingo, produktų, komunikacijos, plėtros, prekinio ženklo, projektų vadovams ir stipriems marketingo specialistams, siekiantiems gilinti savo, kaip sprendimų – priėmėjo stratego žinias ir kompetencijas.

    Programa:

    • 36 akademinių valandų trukmės, 11 paskaitų vadovo kvalifikaciniai kursai;
    • Išvažiuojamoji 2 dienų sesija taktinio marketingo plano rašymui (B2B, B2C arba DIGITAL specializacijai gauti);
    • Paskaitų metu vadovaujamasi konkrečiu verslo atveju. Paskaitos lietuvių kalba, skaitinių kalba – anglų;
    • Kursų metu nagrinėjamos temos: verslo strategijos ir marketingo sąsajos, marketingo planavimas; įmonės finansinės veiklos vertinimas; įmonės išorinės ir vidinės aplinkos analizė; klientų elgsenos supratimas; segmentavimas, tikslinio segmento pasirinkimas ir pozicionavimas; skaitmeninės rinkodaros strategija;
    • Dėsto 4 kompetentingi ISM universiteto marketingo dėstytojai: Benas Adomavičius, Kristina Maikštėnienė, Doc. Dr. Asta Klimavičienė, Radvilas Šeputis;
    • Artimiausi kursai – 2022 m. kovo 8 d. – 2022 m. birželio 24 d.

    Plačiau apie kursus: https://lima.lt/lt/sertifikavimas/apie_lima_b.html

    Jeigu turite klausimų apie LiMA sertifikavimą, kviečiame susisiekti su LiMA sertifikavimo vadove Lina Vaikšnoriene, tel. nr. +370 (675) 24 330 arba el. paštu sertifikavimas@lima.lt

    Kviečiame prisijungti prie daugiau negu 250 tarptautiniu mastu sertifikuotų specialistų ir vadovų!

Skip to content